Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OMD rozpoczęła pomiar wskaźnika attention w nowej odsłonie kampanii McDonald’s

Twarzami kampanii McDonald’s są ponownie aktorzy Borys Szyc oraz Michał Żebrowski, którzy w reklamach firmy występują od 2020 roku (screen: YouTube/McDonald's Polska)

OMD i McDonald’s ruszają z kampanią opomiarowaną pod kątem badania uwagi konsumentów, w ramach Teads Attention Program.

Agencja OMD rozpoczęła pomiar wskaźnika attention w nowej odsłonie kampanii McDonald’s „Maestro – wszystko, czego chcesz od burgera”.

Czytaj też: Netto wybrała w przetargu Mastermind Media

W pomiarze wykorzystana zostanie metodologia firmy Lumen, bazująca na wykorzystaniu modelu i algorytmu LAMP, zbudowanych w procesach machine learning na ogromnej ilości danych zebranych w konsumenckich panelach eye-trackingowych. Dzięki wykorzystaniu tej technologii pomiarowej powstaną dane na temat wskaźnika uwagi konsumentów dla poszczególnych formatów reklamowych i w podziale na kategorie wydawców, zaplanowanych w kampanii digital. Pozyskane z badania informacje pozwolić mają agencji OMD zestawić mierniki uwagi ze wskaźnikami dotyczącymi wydajności poszczególnych formatów.

"Program pomiarowy, jakim jest Teads Attention Program, umożliwia zbadanie i przetestowanie poziomu wskaźnika uwagi konsumentów (attention) w celu zwiększania skuteczności i wydajności kreacji. Dzięki współpracy reklamodawców, agencji i platform technologicznych program ten pozwala dostarczyć mediowcom i reklamodawcom niezwykle cenne insighty oraz rekomendacje pod kątem dalszej optymalizacji kampanii w celu budowania wzrostu marek reklamodawców w środowisku platformy mediowej Teads" – podsumowuje Julita Ziółkowska, commercial director w Teads.

Czytaj też: Mastercard Off Camera zmienia identyfikacje wizualną. Dzieło Tomasza Kuczmy

Kampania, na której zostanie przeprowadzone badanie, dotyczy burgera Maestro, w nowej wersji Maestro Caramelized Onion. Twarzami kampanii są ponownie aktorzy Borys Szyc oraz Michał Żebrowski, którzy w reklamach McDonald’s występują od 2020 roku.

OMD odpowiada za strategię mediową kampanii, jej zakup w kanałach online jak i mediach offline oraz za nadzór nad wdrażanym pomiarem attention. Samo badanie będzie realizowane na formatach wideo, display oraz inReadSocial formatach reklamowych z portfolio partnera Teads imitującego posty socialowe. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja DDB Warszawa.

Czytaj też: Piłkarze Lecha Poznań w meczu z FK Bodo Glimt nie mogą reklamować STS. CukierAsy w zamian

(AMS, 20.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.