Netto wybrała w przetargu Mastermind Media
Netto to sieć handlowa, która ma w Polsce 660 sklepów (fot. materiały prasowe)
Sieć spożywczych dyskontów Netto wyłoniła w przetargu agencję, która poprowadzi dla niej szeroko zakrojone działania marketingowe online.
Wybór padł na Mastermind Media, z którą Netto współpracuje od około roku m.in. przy kampaniach MMS-owych oraz na portalach wydawców.
Główne działania Mastermind Media skupią się na Google Ads i Facebook Ads, mają mieć charakter lokalny oraz zapewnić precyzyjne targetowanie. Kampania ma objąć zasięgiem również Wirtualną Polskę i portale należące do Polska Press, a także popularne serwisy agregujące gazetki promocyjne sieci handlowych. Ponadto planowane są emisje video na platformach VOD.
Duńska sieć Netto działa w Polsce od 1995 roku. Jej ekspansja przyspieszyła w 2021 roku, wraz z przejęciem części biznesu Tesco. Ubiegły rok Netto zakończyło otwarciem 60 sklepów i obecnie ma ich łącznie ponad 660, co plasuje je na trzecim miejscu w Polsce za Biedronką i Lidlem.
(AMS, 17.02.2023)