Gameset koordynuje działania promocyjne z influencerami na Discordzie dla marki Philips
Gameset współpracuje z Philipsem w Polsce, Czechach, Słowacji i Francji (fot. materiały prasowe)
Spółka Philips we współpracy z agencją Gameset uruchomiła oficjalny serwer Philips OneBlade na Discordzie. Celem jest promocja wśród graczy.
Na serwerze o nazwie "Philips OneBlade | Shave & Play" są organizowane konkursy oraz inne aktywacje skierowane do tej grupy docelowej. Do promocji zostali zaangażowani popularni twórcy gamingowi, tacy jak Dealereq, iSuperMwk, Bladii, Goldzor, Weza, Pago, Skydoom, Rafa, Jacob, Żelazny czy Kaluch.
Czytaj też: Wiktor Stribog zarzuca agencji Open Gate kradzież jego twórczości do reklamy InPostu
Za stworzenie serwera Discord i jego administrację, a także koordynację współpracy z influencerami odpowiada Gameset (grupa LTTM). Agencja specjalizująca się w gaming i metaverse marketingu w 2019 roku wprowadziła markę Philips OneBlade do świata graczy w Polsce. Dotychczasowa współpraca obejmowała różne realizacje (w tym m.in. Wielkie Golenie Streamerów, turnieje z udziałem influencerów i grę osadzoną w chatbocie).
Gameset przeprowadził dla tej marki także kampanie gamingowe na rynkach zagranicznych – czeskim, słowackim i francuskim.
Czytaj też: Polski Związek Łyżwiarstwa Figurowego z konkursem na nowe logo
(KAP, 23.01.2023)