Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: film

Dział: KINO

Dodano: Styczeń 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Avatar: Istota wody" szóstym filmem w historii z zarobkiem ponad 2 mld dol.

Disney, posiadający prawa do „Avatara”, wydał ok. 460 mln dol. na produkcję i promocję "The Way of Water", co czyni go jednym z najdroższych filmów w historii (screen: YouTube/Avatar)

Po zaledwie sześciu tygodniach od premiery "Avatar: The Way of Water" przekroczył 2 mld dol. w sprzedaży biletów na całym świecie. To szósty film w historii, który przełamał tę barierę. I pierwszy w czasach pandemii.

Drugi film z cyklu reżyserowanego przez Jamesa Camerona dołączył do ekskluzywnego klubu, w skład którego wchodzą "Avatar" (2,9 mld dol.), "Avengers: Koniec gry" (2,79 mld), "Titanic" (2,19 mld), "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" (2,07 mld) i "Avengers: Wojna bez granic" (2,04 mld).

Czytaj też: Jeremy Clarkson ma być usunięty z platformy Amazona. Meghan nie przyjęła przeprosin

"Droga wody" wygenerowała dotąd 598 mln dol. w USA i ponad 1,42 mld dol. na arenie międzynarodowej. Za granicą wyróżniającymi się rynkami są Chiny (229 mln dol.), Francja (129 mln ), Niemcy (117 mln), Korea Płd. (96 mln) i Wielka Brytania (81 mln).

Kontynuacja "Avatara" nie jest odtwarzana w Rosji, gdzie oryginał zarobił 116 mln dol. i odnotowała spadek w Japonii mając 28 mln dol., gdy pierwszy film zebrał 176 mln dol.

Disney, posiadający prawa do „Avatara” po przejęciu 20th Century Fox w 2019 roku, wydał ok. 460 mln dol. na produkcję i promocję "The Way of Water", co czyni go jednym z najdroższych filmów w historii.

Czytaj też: Strażnicy amerykańskiego internetu apelują do Zuckerberga o nieprzywracanie konta Trumpa na Facebooku

(MAC, 23.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.