Krystyna Czubówna i Andrzej Mleczko promują bezpieczeństwo na drogach
Za kreację kampanii odpowiada agencja Imago PR (fot. materiały prasowe)
Lektorka Krystyna Czubówna oraz znani rysownicy, m.in. Andrzej Mleczko, biorą udział w kampanii społecznej "Jazda bez czytanki" tworzonej przez Stalexport Autostrada Małopolska SA, zarządcę autostrady A4 Katowice-Kraków.
Kampania prowadzona w radiu i w internecie, w tym w mediach społecznościowych, ma na celu zwiększenie świadomości zagrożeń, jakie niesie za sobą korzystanie ze smartfonów w trakcie prowadzenia pojazdów. Ilustracje do niej stworzyli znani artyści - oprócz Mleczki także Marta Frej, Andrzej Rysuje, Magda Danaj i Janek Koza. W spotach radiowych natomiast słychać głos Krystyny Czubówny. Na potrzeby kampanii powstała też specjalna strona Jazdabezczytanki.pl.
Czytaj też: Nielsen: z globalnych platform streamingowych korzysta prawie 40 proc. Polaków
Kampanię stworzyła agencja Imago PR, która była też odpowiedzialna za zakup mediów wspólnie z działem marketingu SAM SA.
(KAP, 18.01.2023)