Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przedświąteczne wydanie magazynowe „DGP” powstało we współpracy z „The Economist”

Inspiracją do wydania „Horyzontów 2023” był magazyn „The World Ahead 2023”

Piątkowe wydanie „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor PL) ukazało się w formule nowego magazynu: „Horyzonty 2023”. W wersji cyfrowej jego teksty są też po angielsku – jest reklamowany w „The Economist”.

Jak informuje „Presserwis” Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego „DGP”, 16 grudnia rozbudowane i pogłębione wydanie magazynowe dziennika ma 64 kolumny – dwa razy więcej niż standardowo.

Czytaj też: Wydawcy rezygnują ze świątecznych dodatków drukowanych

Wśród materiałów jest m.in. literacki tekst Jacka Dukaja „Co dalej z globalizacją i jakie szanse dla Polski?" o przyszłości świata cyfrowego. Magazyn opublikuje też wywiady ze Swenem Smitem z McKinsey Global Institute oraz Katarzyną Pełczyńską-Nałęcz, dyrektorką Instytutu Polska 2050.

– Magazynowe wydanie piątkowego „DGP” to solidna porcja tekstów o trendach i przyszłości gospodarki i całego świata, idealna do czytania w okresie świątecznym – mówi Tejchman. W druku „Horyzonty 2023” nie mają osobnego grzbietu. – Cała piątkowa „DGP” jest magazynem – wyjaśnia.

Inspiracją do wydania „Horyzontów 2023” był „The Economist”, który wydaje „The World Ahead 2023” opisujący 10 głównych trendów biznesowych na przyszły rok oraz prognozy dla 15 branż. „Horyzonty 2023” powstały właśnie ze współpracy z „The Economist”. Abonenci subskrybujący wydanie cyfrowe otrzymali magazyn także w wersji po angielsku.

Czytaj też: Agora podniosła cenę "Wysokich Obcasów Extra"

– Magazyn jest reklamowany w „The Economist” wraz z zamieszczonym QR kodem, dzięki którym prenumeratorzy będą mogli bezpłatnie wejść na strony „Horyzontów 2023”. Natomiast u nas są teksty z ich wydania „The World Ahead 2023” – wyjaśnia Marek Tejchman.

Teksty do magazynu były zamawiane nawet z półtoramiesięcznym wyprzedzeniem, a tłumaczenia zlecono zewnętrznej firmie.

Czytaj też: Prasy do Biedronki nie będzie już dostarczał Ruch tylko Garmond Press

(JF, 16.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.