Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SGL przeszkoli dziennikarzy przed wyborami samorządowymi

SGL stworzy sieć lokalnych redakcji, które będą monitorować wybory samorządowe (fot. SGL)

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych chce wzmocnić kontrolną rolę niezależnych mediów lokalnych. W tym celu uruchamia projekt "Audytor wyborczy sieci mediów lokalnych".

W ramach projektu SGL dziennikarze lokalnych redakcji przejdą szkolenia rozwijające ich kompetencje w zakresie procesu wyborczego. Obejmą one 40 osób z 20 redakcji. W ramach projektu 16 najbardziej zaangażowanych redakcji przygotuje przy wsparciu mentorów programu po 12 materiałów dziennikarskich na temat wyborów samorządowych. Każda z tych redakcji zorganizuje po dwa spotkania z czytelnikami na temat roli lokalnych samorządów i mediów. Powstanie też "e-Poradnik audytora wyborczego", który posłuży redakcjom.

Czytaj też: Dziś w „Dzienniku Wschodnim” pierwsze spotkanie z nowym właścicielem i prezentacja naczelnego

– Chcemy kontynuować ten program również w następnych latach, przy kolejnych wyborach samorządowych – mówi Magdalena Perkowska, sekretarz SGL. – Do 2 grudnia czekamy na ankiety wypełnione przez zainteresowane redakcje. 31 grudnia na stronie gazetylokalne.pl ogłosimy wyniki naboru do programu – dodaje Perkowska.

W procesie naboru uwzględnione zostanie: doświadczenie dziennikarskie w temacie wyborów samorządowych, zasięg medium, standardy pracy redakcji, a także równość szans kobiet i mężczyzn oraz różnorodność regionalna. W procesie rekrutacji mogą wziąć udział niezależne media lokalne z całej Polski, nie muszą być członkami SGL.

Projekt jest finansowany z dotacji programu Funduszy Norweskich "Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy". Redakcje mogą liczyć na pokrycie kosztów szkoleń wyjazdowych, publikacji w ramach programu i organizacji spotkań z czytelnikami.

Szczegółowe informacje są na stronie SGL.

Czytaj też: CMWP broni Karnowskiego po wyroku w sprawie "urodzin Hitlera". Ma przeprosić i zapłacić 50 tys. zł

(PAR, 28.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.