Answear.com rusza z kampanią na 11 europejskich rynkach
W sezonie jesienno-zimowym marka Answear chce pokazać w humorystyczny i nieco abstrakcyjny sposób stylizacje, które można skomponować z produktów dostępnych w jej sklepie online (screen: YouTube/Feeders Agency)
Feeders Agency przygotowała kampanię Answear.com na 11 europejskich rynków.
W sezonie jesienno-zimowym marka Answear chce pokazać w humorystyczny i nieco abstrakcyjny sposób stylizacje, które można skomponować z produktów dostępnych w jej sklepie online. Dodatkowo w ramach kampanii został przygotowany spot promujący ofertę Magic Black Friday na Answear.com.
Czytaj też: Daniel Craig w reklamie polskiej wódki Belvedere. Tańczy i popija
Kampania obejmuje billboardy sponsorskie emitowane w telewizji na 10 europejskich rynkach (m.in. Polska, Rumunia, Czechy, Grecja, Cypr, Węgry), kampanię digital video na 11 rynkach oraz nośniki DOOH w największych miastach Polski, Chorwacji i Słowenii.
Za koncepcje kreatywne spotów odpowiada Feeders Agency. Produkcja została zrealizowana przez Warsaw Production z reżyserką Dominiką Podczaską. Postprodukcję obrazu i dźwięku zrealizowało studio Locomotive.
Czytaj też: TVP udostępniła reklamodawcom dodatkowy czas po meczach Polaków w Katarze
(AMS, 15.11.2022)