TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP udostępniła reklamodawcom dodatkowy czas po meczach Polaków w Katarze

Telewizja publiczna informuje, że reklama internetowa cieszy się rekordową popularnością, a poziom przychodów w reklamie sportowej nadawca określa jako satysfakcjonujący (fot. materiały prasowe)

Biuro reklamy Telewizji Polskiej zaoferowało klientom dodatkowy czas reklamowy po meczach Polaków na mistrzostwach świata w piłce nożnej w Katarze.

Biuro prasowe TVP przekazało "Presserwisowi", że biuro reklamy popyt reklamowy przy tegorocznym mundialu ocenia jako bardzo dobry. "Mimo że sprzedaż trwa i w sprzedaży pozostały ostatnie wolne czasy reklamowe, to już na ten moment przychody ze sprzedaży spotów, sponsoringu oraz działań niestandardowych są na wysokim poziomie" – stwierdza TVP, ale nie ujawnia poziomu wyprzedania bloków reklamowych.

Czytaj też: Interia od mundialu rozpoczyna współpracę z Eleven Sports. Dwa formaty wideo na mistrzostwa

Telewizja publiczna informuje, że reklama internetowa cieszy się rekordową popularnością, a poziom przychodów w reklamie sportowej nadawca określa jako satysfakcjonujący.

"Mecze z Polakami jak zwykle są produktem premium, dającym reklamodawcom ekskluzywność przy niespotykanej w regularnej ramówce, wielomilionowej widowni" – przypomina nadawca. "W ostatnich dniach zaoferowaliśmy klientom dodatkowy czas reklamowy, jakim dysponujemy po meczach Polaków, w pierwszej kolejności sponsorom oficjalnym FIFA. Są to bloki z wciąż wysoką widownią, które łączą wysokie emocje z bliskością meczów Polaków, dodatkowo uatrakcyjnione cenowo. Ta oferta spotkała się z żywiołową reakcją i cieszy się powodzeniem" – opisuje nam TVP.

Ceny reklamy przy meczach Polaków sięgają 609,7 tys. zł – tyle trzeba zapłacić za 30-sekundowy spot w TVP 1 i TVP Sport przy wieczornym meczu Polska - Argentyna w środę 30 listopada o 20. Ceny spotów wokół meczu Meksyk - Polska (we wtorek 22 listopada o 17) w TVP 1 i TVP Sport dochodzą do 589,8 tys. zł, a przy Polska - Arabia Saudyjska (w sobotę 26 listopada o 14) do 519,1 tys. zł.

Czytaj też: TVP World nadaje naziemnie w Austrii

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Katarze rozpoczną się w niedzielę 20 listopada i potrwają do 18 grudnia.

Podczas poprzedniego mundialu w 2018 roku ceny reklam w TVP 1 wokół transmisji meczów reprezentacji Polski sięgały 395 tys. zł. TVP podała, że spółka podczas turnieju w Rosji zarobiła ok. 10 mln zł. Jej przychody wyniosły 77 mln zł, a koszty – 67 mln zł.

Czytaj też: Szef KRRiT chce zbadać, czy Tusk sieje nienawiść. Co mówi art. 18 ustawy o radiofonii i telewizji?

(KOZ, 14.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.