Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świąteczne ciężarówki Coca-Coli znowu ruszą w Polskę. Ogłoszono tegoroczną trasę

W miastach, które odwiedzi świąteczna ciężarówka, zorganizowana zostanie specjalna strefa z produktami firmy (screen: YouTube/Coca-Cola Polska)

Coca-Cola rusza z kolejną odsłoną akcji bożonarodzeniowej ze słynnymi ciężarówkami, tym razem pod hasłem "Magia świąt zawsze znajdzie drogę". Firma ogłosiła tegoroczną trasę – ciężarówki odwiedzą dziesięć polskich miast.

Potwierdzonymi miejscowościami są już Gdańsk, Bydgoszcz, Poznań, Płock, Łódź, Ostrów Wielkopolski, Kielce, Rybnik oraz Kraków. Ostatnia, dziesiąta, zostanie wyznaczona w wyniku głosowania w aplikacji Coca-Coli.

Czytaj też: Świąteczny pociąg marki Tyskie przejedzie z Tych do Gdyni

W miastach, które odwiedzi świąteczna ciężarówka, zorganizowana zostanie specjalna strefa z bożonarodzeniowymi ozdobami i produktami firmy.

Press

Tegoroczna trasa świątecznych ciężarówek Coca-Coli (fot. Facebook/Coca-Cola)

Aby zagłosować na dodatkowe miasto należy uzbierać 100 punktów, grając w jedną z gier w aplikacji mobilnej Coca-Coli, a następnie wybrać miejscowość, na którą chcemy oddać głos. W czasie trwania konkursu można oddać maksymalnie 5 głosów.

Czytaj też: Daniel Craig w reklamie polskiej wódki Belvedere. Tańczy i popija

Jak poinformowała firma na swoim facebookowym profilu, konkurs wygra miasto, które jako pierwsze zdobędzie 50 000 głosów lub do 28 listopada do godziny 10:00 zbierze ich największą liczbę.

W tym roku podczas świątecznej trasy nowością będzie parada Świętych Mikołajów, zaplanowana na 4 grudnia w Gdańsku. Marka będzie współpracowała z Mikołajami na Motocyklach (charytatywna akcja świąteczna organizowana w trójmieście od 2003 roku) i wspólnie z nimi będzie zbierać pieniądze na pomoc potrzebującym.

Czytaj też: Kampania Yes przypomina koncept z okazji Parady Równości

(HAD, 15.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.