Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świąteczny pociąg marki Tyskie przejedzie z Tych do Gdyni

Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni (fot. materiały prasowe)

Tyskie należące do Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem promującym ideę "Przejdźmy na Ty ponad przedziałami".

Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców. Do wygrania są dwa przejazdy – na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy – ze stacją w Gdyni. Podróż można wygrać w specjalnej aktywacji – trzeba kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Czytaj też: STS rusza z mundialową kampanią pod hasłem „#12 Zawodnik”

Tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami.

Spot wyreżyserował duet Konqubinat, czyli Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją obrazu – studio Televisor, udźwiękowieniem Juice. Kampanię online i działania PR realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Konkursem zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się Zenith Media.

Czytaj też: Nowy „Press”: Jacoń mówi o walce i bezbronności, Manowska koloryzuje, Lis nadal milczy, a Świrski tropi zdrajców

(AMS, 04.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.