Świąteczny pociąg marki Tyskie przejedzie z Tych do Gdyni
Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni (fot. materiały prasowe)
Tyskie należące do Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem promującym ideę "Przejdźmy na Ty ponad przedziałami".
Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców. Do wygrania są dwa przejazdy – na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy – ze stacją w Gdyni. Podróż można wygrać w specjalnej aktywacji – trzeba kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Czytaj też: STS rusza z mundialową kampanią pod hasłem „#12 Zawodnik”
Tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami.
Spot wyreżyserował duet Konqubinat, czyli Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją obrazu – studio Televisor, udźwiękowieniem Juice. Kampanię online i działania PR realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Konkursem zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się Zenith Media.
(AMS, 04.11.2022)