Wałbrzych startuje z kampanią wizerunkową "Miasto z widokami”
Kampania ma informować o możliwościach, jakie daje Wałbrzych (fot. materiały prasowe)
Z początkiem listopada ruszyła kampania promująca jedno z największych miast Dolnego Śląska. W działania włączyły się firmy z Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej – Faurecia, Joysonquin, Tristone, a także Miasto Wałbrzych i spółka InVałbrzych.
Celem działań jest repozycjonowanie marki Wałbrzycha jako dobrego miejsca do życia, inwestowania i wypoczynku. Kampania ma informować o możliwościach, jakie daje miasto, zachęcać do zamieszkania w nim, a także wspierać employer branding firm inwestujących w tym mieście.
Czytaj też: PGE w kampanii zachęca do oszczędzania energii
Kampanię zainaugurowała premiera raportu badawczego "Wałbrzych – miasto z widokami”, analizującego ośrodek pod kątem najważniejszych aspektów, takich jak praca, koszty życia, zieleń, ekologia, bezpieczeństwo, życie kulturalne czy rozwój gospodarczy. Publikacja zawiera zarówno analizę ilościową, jak i jakościową, bazującą na 12 pogłębionych wywiadach indywidualnych z osobami, które w ostatnich latach zdecydowały się przeprowadzić do Wałbrzycha. Dane wykorzystane w raporcie zostały dostarczone przez think tank Miasto 2077.
Działania skupione są wokół czterech filarów: miasto z widokami "na chwilę wytchnienia”, "na lepsze życie”, "na dobrą pracę” i "na inwestowanie". Będą one punktem wyjścia dla content marketingu i specjalnie utworzonych kanałów w social mediach – Facebooku i Instagramie. W ramach kampanii planowane są działania 360: w tym outdoor, media tradycyjne i online czy spoty radiowe. Potrwa ona od listopada 2022 do stycznia 2023 roku. Za realizację kampanii odpowiada agencja Publicon.
(AMS, 04.11.2022)