Drogerie Super-Pharm z pierwszą polską kampanią wizerunkową
Bohaterowie kampanii mówią o swoich potrzebach i odpowiadającej im różnorodności asortymentu. Całość spina cover utworu „I love rock’n’roll” (screen: YouTube/SUPER-PHARM Polska)
Drogerie Super-Pharm wystartowały z pierwszą polską kampanią wizerunkową pt. „Każdy jest Inny. Każdy jest Super”.
Komunikacja ma na celu podkreślenie pozycjonowania marki jako miejsca, w którym każdy może poczuć się dobrze i w wygodny sposób znaleźć dla siebie coś z różnorodnej oferty – stosownie do swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia czy preferencji zakupowych.
Czytaj też: indaHash, polska platforma influencer marketingu, przejęta przez ArabyAds
Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty, w których występują osoby reprezentujące szerokie grono klientów marki, w tym influencerka branży beauty – Joanna Ferdynus-Gołuszko, znana jako Maxineczka. Bohaterowie kampanii mówią o swoich potrzebach i odpowiadającej im różnorodności asortymentu. Całość spina cover utworu „I love rock’n’roll”.
Spoty pojawiają się w stacjach Grupy TVN, Polsat oraz w tematycznych kanałach TVP. Ponadto w reklamie zewnętrznej przez cały listopad będą widoczne plakaty z key visualem kampanii. Dedykowane grafiki trafią na backlighty w dużych miastach oraz ukażą się w postaci siatek wielkoformatowych w Warszawie, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach.
Za kreację kampanii odpowiada Agencja Bardzo, wybrana w przetargu wiosną br. Zakup mediów tradycyjnych powierzono agencji Wavemarker, a mediów digitalowych – MasterMind.
Czytaj też: K2 Create uruchomiła grupę roboczą Metaforce
(AMS, 21.10.2022)