Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drogerie Super-Pharm z pierwszą polską kampanią wizerunkową

Bohaterowie kampanii mówią o swoich potrzebach i odpowiadającej im różnorodności asortymentu. Całość spina cover utworu „I love rock’n’roll” (screen: YouTube/SUPER-PHARM Polska)

Drogerie Super-Pharm wystartowały z pierwszą polską kampanią wizerunkową pt. „Każdy jest Inny. Każdy jest Super”.

Komunikacja ma na celu podkreślenie pozycjonowania marki jako miejsca, w którym każdy może poczuć się dobrze i w wygodny sposób znaleźć dla siebie coś z różnorodnej oferty – stosownie do swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia czy preferencji zakupowych.

Czytaj też: indaHash, polska platforma influencer marketingu, przejęta przez ArabyAds

Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty, w których występują osoby reprezentujące szerokie grono klientów marki, w tym influencerka branży beauty – Joanna Ferdynus-Gołuszko, znana jako Maxineczka. Bohaterowie kampanii mówią o swoich potrzebach i odpowiadającej im różnorodności asortymentu. Całość spina cover utworu „I love rock’n’roll”.

Spoty pojawiają się w stacjach Grupy TVN, Polsat oraz w tematycznych kanałach TVP. Ponadto w reklamie zewnętrznej przez cały listopad będą widoczne plakaty z key visualem kampanii. Dedykowane grafiki trafią na backlighty w dużych miastach oraz ukażą się w postaci siatek wielkoformatowych w Warszawie, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach.

Za kreację kampanii odpowiada Agencja Bardzo, wybrana w przetargu wiosną br. Zakup mediów tradycyjnych powierzono agencji Wavemarker, a mediów digitalowych – MasterMind.

Czytaj też: K2 Create uruchomiła grupę roboczą Metaforce

(AMS, 21.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.