Podróże pociągiem w Jakdojade promowane w kampanii

Razem z nową funkcją w Jakdojade ruszyła kampania reklamowa #KolejNaJakdojade (fot. materiały prasowe)
Jakdojade wprowadza planner podróży kolejowych. Ruszyła kampania, którą dla Jakdojade przygotował dom mediowy MediaHub.
Innowacja Jakdojade dla podróżnych w całej Polsce oznacza możliwość skorelowania przesiadek i wygodniejsze przejazdy nie tylko autobusami, tramwajami czy warszawskim metrem, ale także pociągami krajowymi i wybranymi międzynarodowymi. Śledzenie połączeń kolejowych było dotąd możliwe w Jakdojade wyłącznie w dużych aglomeracjach, czyli tam, gdzie funkcjonuje kolej miejska i podmiejska.
Czytaj też: Ogilvy przejmuje od PZL obsługę Żabki, która rusza z nową platformą komunikacyjną
Razem z nowa funkcją w Jakdojade ruszyła kampania reklamowa #KolejNaJakdojade, która powstała w efekcie współpracy Jakdojade, domu mediowego Mediahub Poland oraz Ringier Axel Springer Polska.
W ramach komunikacji digital wykorzystywane są banery (desktop, mobile, smsy). Dodatkowo prowadzone są działania w social mediach (FB, Instagram, TikTok) oraz w aplikacji.
Czytaj też: Wokalista Michał Szpak w kampanii serialu "To nie ze mną" Stopklatki
(AMS, 14.10.2022)
