Ogilvy przejmuje od PZL obsługę Żabki, która rusza z nową platformą komunikacyjną
Nowe pozycjonowanie marki i hasło mają pokazać, że Żabka to coś więcej, niż wygodne zakupy (fot. materiały prasowe)
Dziś sieć sklepów Żabka rusza z kampanią reklamową, w której wprowadza nową platformę komunikacyjną pod hasłem "Uwolnij swój czas".
Żabka rezygnuje tym samym z wykorzystywanego od kilku lat hasła "Mały wielki sklep" i realizowanej od ponad sześciu lat komunikacji. O tym, że Żabka rezygnuje z pracy z PZL, która obsługą Żabki zajmowała się od 2015 roku, i że planuje zmianę komunikacji, informowaliśmy w "Presserwisie" już w listopadzie 2021 roku.
Nowe pozycjonowanie marki i hasło mają pokazać, iż Żabka to coś więcej, niż wygodne zakupy: dostarcza gotowych rozwiązań mających sprawić, że klienci zyskują czas wolny, który mogą przeznaczyć na to, co jest dla nich najistotniejsze.
Kampania obejmuje telewizje, radio, prasę, internet, OOH i kina. W sieci nowe hasło ma zostać dopełnione hasztagiem #mamtowzabce, skierowanym do młodszych konsumentów.
Koncepcję kreatywną stworzyła agencja Ogilvy. Za działania w kanałach digital i social mediach odpowiada agencja Cukier, za zakup mediów - SparkFoundry, a za materiały BTL - Just.
(AMS, 12.10.2022)