Media Direction OMD koordynuje projekt Pepsi Content Creators

Projekty konkursowe można zgłaszać do 30 października (fot. materiały prasowe)
Pepsi wspólnie z portalem Noizz uruchomiła projekt "Pepsi Content Creators", w której młodzi twórcy mogą wygrać 10 tys. zł w konkursie na najlepszy kontent dla marki Pepsi.
Aby wziąć udział w konkursie, należy stworzyć kontent z motywem "Follow Your Taste" i puszką Pepsi. Prace mogą powstawać w jednej z pięciu kategorii: zdjęć, wideo, muzyki, grafiki i działań w social mediach. Prace można zgłaszać poprzez stronę Pepsicontentcreators.noizz.pl do 30 października. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na przełomie listopada i grudnia, a ich prace pojawią się w metawersum marki.
Czytaj też: Total Time numerem 2 na ogólnopolskim rynku słuchalności
Za zakup i koordynację projektu odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Identyfikację wizualną aktywacji przygotowało Artegence. Wystawę podsumowującą konkurs zorganizuje agencja Ewesa.
(KAP, 07.10.2022)
