iProspect rusza z kampanią mediową dla marki WMF

Kampania potrwa do połowy grudnia br. (fot. materiały prasowe)
Należąca do Dentsu Polska agencja iProspect przygotowała kampanię promującą ekspres do kawy WMF Perfection dla marki WMF, niemieckiego producenta naczyń i akcesoriów kuchennych.
Kampania promująca nowość w ofercie marki WMF, realizowana jest pod hasłem "WMF Perfection. Wszechzmysłowa przyjemność". W działaniach promocyjnych bierze udział m.in. polski projektant mody Dawid Woliński. Kampania wykorzystuje spoty reklamowe emitowane na YouTubie i w TVN, banery oraz działania w mediach społecznościowych, wykorzystujące niestandardowe targetowanie.
Czytaj też: Orange Polska i Value Media wykorzystują Addressable TV
Agencja iProspect odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów w kanałach online. Za kreację i produkcję odpowiada agencja Performance Media.
(KAP, 04.10.2022)
