Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IProspect (dentsu Polska) wygrywa przetarg na obsługę mediową Phytopharm Klęka

Umowa będzie obowiązywać przez dwa lata (fot. materiały prasowe)

Agencja iProspect z grupy dentsu Polska wygrała przetarg na obsługę mediową Phytopharm Klęka SA. Umowa zakłada współpracę przez dwa lata i obejmuje wszystkie marki klienta.

Współpraca pomiędzy iProspect a Phytopharm Klęka zakłada pełną obsługę mediową zarówno online, jak i offline takich marek, jak: Fiorda, Dentosept, Biostymina i Bronchosol.

W 2023 roku wejdą w życie przepisy zakazujące wykorzystywania w reklamach wyrobów medycznych wizerunku lekarzy, a nawet sugestii, że osoba widoczna w spocie lub na billboardzie wykonuje zawód medyczny.

(KAP, 22.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.