Zmiany w Dentsu, dołącza Arkadiusz Kawecki z GroupM
Od sierpnia investment & commercial directorem będzie Arkadiusz Kawecki (fot. materiały prasowe)
Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS w zintegrowany pion media & performance. Do Dentsu dołącza Arkadiusz Kawecki z GroupM.
Jak podano w komunikacie, zespoły mediowe i performance'owe zostaną zorganizowane w czterech nowych działach. Zmiana ma pozwolić na "zaoferowanie nowego podejścia do rozliczania rezultatów w oparciu o wynik osiągnięty w tradycyjnych mediach i w digitalu". Pracami nowego pionu kieruje Rafał Wolnomiejski.
W miejsce struktur dotychczasowych brandów zostają powołane nowe zespoły. Będą to: client service złożony z teamów klienckich (kieruje nim jako client service managing director Izabela Sochacka, dotychczas maging director agencji mediowej Carat), media performance odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów (na czele jest media performance director Artur Malinowski, wcześniej dyrektor zarządzający iProspect i Carat Polska), investment & commercial zarządzający negocjacjami z mediami (od sierpnia investment & commercial directorem będzie Arkadiusz Kawecki, od 2007 roku związany z GroupM; w latach 2007-2016 odpowiadał za negocjacje telewizyjne GroupM) oraz new business zajmujący się koordynowaniem przetargów i pozyskiwaniem nowych kontraktów (pokieruje nim Tomasz Chojnecki jako new business director).
Jak zapowiadaliśmy w "Presserwisie" w połowie kwietnia, z grupy odchodzą Anna Jarosz-Badziak (dotychczasowa managing director agencji mediowej Vizeum) i Beata Dąbrowska (dotychczasowa szefowa zespołu Amplifi). Jarosz-Badziak wcześniej - od 2007 roku - pracowała w należącej do Dentsu agencji Carat. Dąbrowska do Amplifi przeszła w 2016 roku z USP Zdrowie.
(KOZ, 23.06.2020)