Orange Polska i Value Media wykorzystują Addressable TV
W kampanii Orange po raz pierwszy zostanie wykorzystane innowacyjne rozwiązanie Addressable TV (fot. materiały prasowe)
Dziś rusza kampania realizowana przez Value Media dla Orange z wykorzystaniem Addressable TV.
Kampania ma na celu promowanie usług i produktów operatora telekomunikacyjnego Orange Mobile Voice. Realizowana jest na kanałach online (serwisy horyzontalne, platformy VOD) i offline, w tym w TV. Wykorzystano w niej innowacyjne Addressable TV. Kampania TV trwa od 1 września do 23 października.
Czytaj też: Addressable TV to rewolucja w reklamie telewizyjnej. Co musisz wiedzieć
Addressable TV, rozwiązanie wprowadzone przez TVN Grupa Discovery, umożliwia emisję reklam dopasowanych do indywidualnych charakterystyk odbiorców, to także szersze możliwości optymalizacji dzięki m.in. kontroli częstotliwości emisji reklamy.
Każda reklama TV emitowana na kanałach należących do TVN Group Discovery może być dopasowana do indywidualnych cech charakterystycznych odbiorców, zdefiniowanych na poziomie gospodarstwa domowego. Cechy mogą też być określone na podstawie danych geolokalizacyjnych, demograficznych oraz szacunkowego poziomu zamożności gospodarstw domowych.
Czytaj też: Książka Roszkowskiego jednak czegoś nauczy. Startuje akcja #hakujemy_HiT
(AMS, 03.10.2022)