„Otomoto. Prowadzi do satysfakcji”. Nowe pozycjonowanie i kampania marki
Aby przyciągnąć nowych użytkowników, kampania zwraca uwagę na rozmaite zalety kupowania samochodu przez serwis (screen: YouTube/OTOMOTO)
Wystartowała kampania reklamowa Otomoto, inaugurująca nowe pozycjonowanie marki.
Aby przyciągnąć nowych użytkowników, kampania zwraca uwagę na rozmaite zalety kupowania samochodu przez serwis, przekonuje konsumentów, że ułatwi im znalezienie dokładnie takiego samochodu, jakiego szukają, a nie takiego, który akurat ktoś sprzedaje, ostrzega też przed pułapkami, w które można wpaść, kupując samochód od przysłowiowych znajomych znajomych.
Czytaj też: Orange Polska i Value Media wykorzystują Addressable TV
Kampania będzie wykorzystywać kanały telewizyjne, radiowe i media społecznościowe, (Facebook, Instagram, TikTok), a także VOD, działania display i cyfrowe formaty niestandardowe. Dodatkowe działania zintegrowane z kampanią zaplanowano na kanałach własnych marki, na YouTubie w Otomoto.TV oraz na blogu Motopedia.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację nowej kampanii w telewizji, radiu i digitalu oraz konsulting mediowy odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyprodukował dom Lucky Luciano, wyreżyserował Sebastian Pańczyk, za zdjęcia odpowiada Piotr Sobociński. Postprodukcją zajął się Platige Image, za zakup mediów odpowiada Media Concept. Fotografie do kampanii wykonał Łukasz Pęcak.
Czytaj też: Reklamy w regionalnych rozgłośniach publicznych zdrożeją od listopada
(AMS, 04.10.2022)