Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarski obóz w Mielcu rozpoczął sezon szkoleń. 29 redakcji z całej Polski

Uczestników obozu szkoliła m.in. Elżbieta Jachymczak, redaktor naczelna Business Intelligence (fot: SML)

Trzy turnusy, 120 godzin zajęć merytorycznych dla dziennikarzy z 29 redakcji z całej Polski to podsumowanie E-Journalism Academy Camp 2022, obozu szkoleniowego dla dziennikarzy internetowych. Organizatorem szkolenia było Stowarzyszenie Mediów Lokalnych we współpracy z Google.

E-Journalism Academy Camp 2022 to zorganizowany po raz drugi w Mielcu na Podkarpaciu projekt, który ma na celu podniesienie kompetencji cyfrowych dziennikarzy pracujących w mediach internetowych.

W czasie 40 godzin zajęć prowadzonych przez 5 dni dziennikarze nie tylko słuchali wykładów, ale też brali udział w zajęciach warsztatowych. Dowiedzieli się, jak stworzyć intrygujący materiał, oraz jak pisać i przygotować jakościowe treści na potrzeby internetu. Poznali też warsztat fotoreporterski, zasady obróbki zdjęć i ich prezentacji w internecie.

Jak podkreśla Bogdan Rojkowicz, szef wydawnictwa Korso i organizator obozu, E-Journalism Academy Camp to nie tylko nauka, ale również czas na integrację dziennikarzy z różnych części Polski. W szkoleniu brali bowiem udział dziennikarze m.in. z "Życia Kalisza", portali Ślązag.pl czy Moja Ostrołęka, rozgłośni Radio Malbork czy Radio Tczew, ale pojawili się też przedstawiciele dużych wydawców: Gazety.pl czy należącego do wydawnictwa Bauer portalu Sprawdzone.pl.

Kolejną, całkowicie darmową, odsłonę obozu zaplanowano na przyszły rok, ale już z początkiem października ruszą zajęcia E-Journalism University - całorocznego projektu podzielonego na 3 trymestry. To oferta zajęć online w ponad 20 zakresach tematycznych obejmujących szeroko pojęte dziennikarstwo internetowe. Zajęcia są przeznaczone dla dziennikarzy i wydawców.

W listopadzie natomiast darmowe szkolenia dla dziennikarzy lokalnych i redaktorów z udziałem Ewy Ewart, Magdaleny Rigamonti, Andrzeja Andrysiaka, Jacka Pawłowskiego rozpocznie w ramach projektu Media Forum Stowarzyszenie Gazet Lokalnych.

(PAR, 26.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.