Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amerykański "Taniec z gwiazdami" zadebiutował na Disney+. Problem z brakiem reklam

Na Disney+ nie ma reklam, ale od grudnia serwis będzie mieć dwie wersje i program też musi być gotowy na dwa warianty scenariusza

31. sezon dla amerykańskiego programu "Taniec z gwiazdami" ma odmienny charakter niż poprzednie. W poniedziałek zadebiutował na platformie streamingowej Disney+. Do tej pory, od 2005 roku, nadawany był na antenie telewizji ABC, także należącej do koncernu Disneya.

Dla producentów przeniesienie cyklu, który wystartował w poniedziałek jest utrudnieniem także dlatego, że na platformie nie ma reklam. Do tej pory podczas dwugodzinnego odcinka mieli do wypełnienia treścią 86 minut, teraz muszą zająć pełne dwie godziny.

Czytaj też: Transmisja BBC, ITV i Sky News pogrzebu Elżbiety II. Rekordowy zasięg 4,1 mld widzów

"To prawie jedna trzecia materiału więcej. Będzie o tyle łatwiej, że wyjątkowo startuje aż 16 par" – stwierdził producent wykonawczy Conrad Green. Wśród tegorocznych gwiazd znalazły się m.in. aktorki Selma Blair i Cheryl Ladd (jeden z "Aniołków Charliego", oryginalnej wersji serialu z drugiej połowy lat 70.) czy drag queen Shangela.  

"Dancing With the Stars” to globalna franczyza produkowana w ponad 60 krajach (w Polsce obecnie emituje ją Polsat). W przyszłym sezonie producenci będą musieli ponownie zweryfikować scenariusz, ponieważ od grudnia Disney+ wprowadza wersję serwisu z reklamami. Będzie trzeba przygotowywać dwie wersje programu – jedną z przerwami na reklamy i drugą, w której reklam nie ma i trzeba ten czas jakoś wypełnić.

Czytaj też: Średnio 755 tys. widzów programu "Doda. 12 kroków do miłości" w Polsacie

(MAC, 20.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.