Średnio 755 tys. widzów programu "Doda. 12 kroków do miłości" w Polsacie
W programie piosenkarka Dorota "Doda" Rabczewska spotyka się na randkach z 12 mężczyznami (screen: YouTube/Polsat)
Nowy reality show "Doda. 12 kroków do miłości" po pierwszych trzech odcinkach ogląda w Polsacie średnio 755 tys. widzów.
Premierowe odcinki programu są nadawane od 3 września w soboty ok. 20. Na razie najwięcej widzów – 847 tys. – zgromadził pierwszy odcinek. W czasie emisji randkowego reality show stacja ma średnio 6,19 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 8,18 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,11 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Szukają posady dla byłego prezesa TVP. Jacek Kurski ma być ministrem cyfryzacji
Z kolei w sierpniu br. Polsat notował średnio 7,15 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,60 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu – 7,34 proc. w grupie 4+, 8,14 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,94 proc. w komercyjnej 16-59.
W programie piosenkarka Dorota "Doda" Rabczewska spotyka się na randkach z 12 mężczyznami. Przebieg każdej randki analizuje później z psychologiem. Program dla Polsatu produkuje firma Rochstar.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Redaktor naczelna "Kuriera Lubelskiego" po powrocie z macierzyńskiego odchodzi z Polska Press
(MNIE, 20.09.2022)