Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 755 tys. widzów programu "Doda. 12 kroków do miłości" w Polsacie

W programie piosenkarka Dorota "Doda" Rabczewska spotyka się na randkach z 12 mężczyznami (screen: YouTube/Polsat)

Nowy reality show "Doda. 12 kroków do miłości" po pierwszych trzech odcinkach ogląda w Polsacie średnio 755 tys. widzów.

Premierowe odcinki programu są nadawane od 3 września w soboty ok. 20. Na razie najwięcej widzów – 847 tys. – zgromadził pierwszy odcinek. W czasie emisji randkowego reality show stacja ma średnio 6,19 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 8,18 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,11 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Szukają posady dla byłego prezesa TVP. Jacek Kurski ma być ministrem cyfryzacji

Z kolei w sierpniu br. Polsat notował średnio 7,15 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,60 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu – 7,34 proc. w grupie 4+, 8,14 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,94 proc. w komercyjnej 16-59.

W programie piosenkarka Dorota "Doda" Rabczewska spotyka się na randkach z 12 mężczyznami. Przebieg każdej randki analizuje później z psychologiem. Program dla Polsatu produkuje firma Rochstar.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Redaktor naczelna "Kuriera Lubelskiego" po powrocie z macierzyńskiego odchodzi z Polska Press

(MNIE, 20.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.