Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła aplikacja Voice House Club Jarosława Kuźniara. "Stawiamy na jakość"

Jarosław Kuźniar, były gospodarz Poranków TVN 24, jest założycielem Voice House i CEO grupy Kuźniar Media (fot. mat. prasowe)

Ruszyła aplikacja Voice House Club, na której dostępne są podcasty, e-booki i audycje eksperckie. Członkowie klubu mają dostęp do treści premium – głównie tych, które pomagają w rozwoju zawodowym i osobistym. Założycielem Voice House jest Jarosław Kuźniar, kiedyś gospodarz Poranka TVN 24 oraz prowadzący program "Onet rano".

– W Voice House Club stworzyliśmy społeczność złożoną ze specjalistów świata biznesu, edukacji, sportu i rozrywki oraz słuchaczy – liderów opinii, ludzi ceniących krytyczne myślenie i zafascynowanych różnorodnością świata – mówi Jarosław Kuźniar, CEO grupy Kuźniar Media.

Kuźniar: "Niezależność jest niezbędna"

Uruchomienie Voice House Club poprzedzono dwoma miesiącami testów beta aplikacji i przeanalizowaniu sugestii subskrybentów. – Nie obyło się bez “bugów” czy komplikacji, ale determinacja wygrała – komentuje w komunikacie prasowym Grzegorz Miśta, project manager Voice House Club.

Czytaj też: Redaktor naczelna "Kuriera Lubelskiego" po powrocie z macierzyńskiego odchodzi z Polska Press

Klubowicze w aplikacji mają pierwszeństwo w dostępie do premier podcastów z domu podcastowego Voice House oraz specjalnych poszerzonych audycji, niedostępnych na innych platformach.

Aplikację można pobrać w wersji na iOS i Androida. Dostęp do Voice House Club można wykupić w subskrypcji tygodniowej, miesięcznej oraz rocznej. – Możliwe, że korzystanie z takich form wsparcia jak Patronite byłoby łatwiejsze, my jednak stawiamy na tworzenie jakości, która budzi zaufanie słuchaczy – podkreśla Jarosław Kuźniar. – Subskrypcja Voice House Club oznacza też niezależność, która jest niezbędna przy tworzeniu wartościowych treści.

Platforma Voice House była nominowana do Grand Press Digital w roku 2021.

Czytaj też: Szukają posady dla byłego prezesa TVP. Jacek Kurski ma być ministrem cyfryzacji

(MAT, 20.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.