Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad połowa Brytyjczyków nadal woli druk od treści online. Nowy raport

YouGov przepytało prawie 56 tys. konsumentów w USA i ponad 111 600 w Wielkiej Brytanii (fot. Pexels.com)

Według raportu YouGov, międzynarodowej firmy przeprowadzającej sondaże, mimo postępującej cyfryzacji ponad połowa, a konkretnie 58 proc. Brytyjczyków nadal przedkłada czasopisma drukowane ponad treści online.

Blisko 60 proc. odbiorców w Stanach Zjednoczonych i 54 proc. w Wielkiej Brytanii treści codzienne woli czytać w sieci, ale już teksty dłuższe, określane jako magazynowe – w tradycyjny sposób.

Czytaj też: Brytyjscy nadawcy i wydawcy zaprzestali emisji reklam w hołdzie dla królowej

W USA treści online preferuje 69 proc. osób w przedziale wiekowym od 25 do 34 lat, 67 proc. w wieku 18-24, ale już mniej, bo 51 proc. w wieku 55 lat i starszych.

Press

Amerykanie bardziej "idą w internety", Brytyjczycy pozostają tradycjonalistami (screen: Mediapost.com)

W Wielkiej Brytanii 70 proc. w wieku od lat 18 do 24 woli internet, 75 proc. od lat 25 do 34. Natomiast osoby mające 55 lat i więcej tylko 36 proc. W najstarszej grupie wiekowej 46 proc. wyraźnie wskazuje na przewagę prasy drukowanej.

Czytaj też: Większość gazet Polska Press o śmierci Elżbiety II informuje dopiero dzisiaj

Jeśli chodzi o czasopisma, to 47 proc. ogółu Amerykanów woli druk. W Wielkiej Brytanii do roli magazynów drukowanych jest przekonanych tylko 18 proc. badanych w wieku od 18 do 24 lat. Natomiast w pozostałych grupach wiekowych druk nadal wygrywa wyraźnie. 

YouGov przepytało prawie 56 tys. konsumentów w USA i ponad 111 600 w Wielkiej Brytanii.

Czytaj też: "Skończmy z darciem ryja". Jak sprawa Tomasza Lisa wpłynie na relacje w redakcjach

(MAC, 12.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.