Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sierpniu w rankingu domen WP przed Onetem

W rankingu domen Wp.pl z 17,51 mln użytkowników wyprzedziła Onet.pl, który miał ich 17,24 mln (screen: wp.pl)

Jak wynika z crossmediowego badania Mediapanel, w sierpniu liderem wśród wydawców jest niezmiennie Google. Facebook awansował o dwie pozycje, wyprzedzając Grupę Wirtualna Polska i Grupę Allegro. Z kolei w rankingu domen WP jest przed Onetem.

Serwisy Grupy Google odwiedziło w sierpniu 28,86 mln użytkowników.

Czytaj też: Koncert TVP na otwarcie przekopu Mierzei Wiślanej bez disco polo – zdecydował nowy prezes

Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły:

  • Grupa YouTube – 26,64 mln,
  • Facebook.com – 22,99 mln, 
  • Grupa Allegro – 22,71 mln,
  • Grupa Wirtualna Polska – 22 mln,
  • Grupa Ringier Axel Springer Polska – 21,72 mln,
  • Grupa Polsat-Interia – 20,22 mln,
  • Grupa OLX – 18,35 mln,
  • Grupa Agora – 17,8 mln
  • i Grupa Polska Press – 17,59 mln.

W rankingu domen w sierpniu liderem była strona Google.com, która miała 27,68 mln użytkowników.

Czytaj też: Rzecznik PiS Fogiel o Kurskim: Jestem w stanie wyobrazić go sobie w roli ministra

Dalej znalazły się:

  • Facebook.com – 22,99 mln,
  • Youtube.com – 21,83 mln,
  • Allegro.pl – 18,27 mln,
  • Wp.pl – 17,51 mln,
  • Onet.pl – 17,24 mln,
  • Interia.pl – 15,86 mln,
  • O2.pl – 14,1 mln,
  • Gazeta.pl – 13,65 mln
  • i Olx.pl – 13,65 mln.

Najwięcej czasu internauci spędzili na stronie Youtube.com – 7 godz. 11 min. Kolejne były: Facebook.com – 3 godz. 39 min, Google.com – 1 godz. 50 min, Wp.pl – 1 godz. 47 min, Onet.pl – 1 godz. 41 min i Allegro – 1 godz. 3 min.

Czytaj też: Dziennikarz "Kroniki Beskidzkiej" usłyszał prokuratorskie zarzuty, bo pytał policjantów o wypadki

W zestawieniu audytowanych aplikacji na pierwszym miejscu znalazła się aplikacja Allegro, z której korzystało 11,58 mln internautów. Kolejne były:

  • Jakdojade – 2,82 mln,
  • WP Poczta – 1,33 mln,
  • Player – 1,06 mln,
  • Nowa Poczta Interia – 0,93 mln,
  • Poczta Onet – 0,7 mln,
  • Poczta O2 – 0,68 mln,
  • TVP Sport – 0,51 mln,
  • OpenFM mobile – 0,47 mln
  • i TVP VoD – 0,36 mln.

W sierpniu liczba internautów wyniosła 29,6 mln. Średnio dziennie korzystało z sieci 25,5 mln osób.

Czytaj też: Nowy "Press": Lachowski o swojej pierwszej wojnie, a także Gugała, Burzyńska, Klarenbach i ekipa Zełenskiego

(MNIE, 08.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.