Po wyborach niepewność co do przyszłości mediów publicznych  |  Udział w widowni telewizyjnej: TVP, TVN, Republika  |  Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Po wyborach niepewność co do przyszłości mediów publicznych  |  Udział w widowni telewizyjnej: TVP, TVN, Republika  |  Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Po wyborach niepewność co do przyszłości mediów publicznych  |  Udział w widowni telewizyjnej: TVP, TVN, Republika  |  Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koncert TVP na otwarcie przekopu Mierzei Wiślanej bez disco polo – zdecydował nowy prezes

Kanał żeglugowy przez Mierzeję Wiślaną zostanie otwarty 17 września (fot. Piotr Molęcki/East News)

Podczas koncertu Telewizji Polskiej na otwarcie kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną, wbrew planom, nie wystąpią artyści disco polo – dowiedział się "Presserwis".

Z naszych ustaleń wynika, że taką decyzję podjął nowy prezes TVP Mateusz Matyszkowicz. Koncert odbędzie się 17 września, czyli w rocznicę sowieckiej agresji na Polskę. Według naszego informatora prezes miał uznać, że to nie jest dobry moment na imprezę z muzyką taneczną.

Czytaj też: Koncertu TVP na otwarcie przeboju Mierzei Wiślanej jednak w ogóle nie będzie

Specjalny koncert w dniu otwarcia kanału przez Mierzeję Wiślaną w zeszłym tygodniu zapowiedział ówczesny prezes telewizji publicznej Jacek Kurski.

(KOZ, 08.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.