Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Viaplay z kolejnymi rekompensatami, zapowiada też długoterminowe inwestycje w technologie

Serwis Viaplay regularnie zalicza wpadki techniczne w czasie transmisji sportowych (screen: YouTube/Viaplay Polska)

Viaplay (Viaplay Group) zaproponował klientom rekompensaty za kolejne problemy techniczne, które miały miejsce w miniony weekend. Jednocześnie serwis zapowiada długoterminowe inwestycje w technologie.

W ostatnią sobotę internauci w mediach społecznościowych skarżyli się na zacięcia obrazu lub brak dźwięku w czasie transmisji ligi angielskiej. Część widzów zamiast meczów miała tylko komunikat o treści: "Coś poszło nie tak. Wystąpił nieznany błąd". Aby przywrócić przekaz, serwis tymczasowo zmienił źródło transmisji Premier League na inne z angielskimi komentarzem.

Jak informowali w social mediach klienci Viaplay, którzy doświadczyli w sobotę kłopotów z odbiorem meczów ligi angielskiej, platforma zaoferowała im w ramach rekompensaty 25 proc. rabatu na kolejną subskrypcję.

Serwis nie podaje jednak, czy to jedyna forma rekompensaty i nie informuje, jaka była skala ostatniej awarii.

Viaplay zapewnia jednak, że ciągle inwestuje w streaming i dokonuje długoterminowych inwestycji również w Polsce, aby zapewnić "najwyższą klasę transmisji wydarzeń sportowych" i aby subskrybenci "byli w pełni zadowoleni z usług".

"Obecnie otwieramy również w Europie huby technologiczne, które skupiają najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach" - informuje biuro prasowe serwisu.

Viaplay, który należy do szwedzkiego przedsiębiorstwa Viaplay Group, ruszył w Polsce w sierpniu 2021 roku. Serwis regularnie zalicza wpadki techniczne, np. podczas emisji styczniowej gali KSW 66 część internautów nie mogła oglądać transmisji. Z kolei w czerwcu widzowie skarżyli się na bardzo słabą jakość relacji z tenisowego ATP w Stuttgarcie i tzw. pikselowanie obrazu podczas gali KSW 71.

Obecnie za miesięczny dostęp do serwisu trzeba zapłacić 34 zł, ale od marca 2023 roku będzie to 55 zł.

(MNIE, 07.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.