Viaplay przeprasza za kolejne problemy techniczne w czasie meczów Premier League
Od tego sezonu rozgrywki Premier League są dostępne w całości w Viaplay (screen: YouTube/Viaplay Polska)
Serwis streamingowy Viaplay (Viaplay Group) w miniony weekend miał kolejne kłopoty techniczne w czasie emisji meczów angielskiej Premier League. Firma przeprosiła już widzów za problemy z odbiorem transmisji.
Internauci w mediach społecznościowych skarżyli się na zacięcia obrazu lub brak dźwięku w czasie sobotnich transmisji. Część widzów zamiast meczów miała tylko komunikat o treści: "Coś poszło nie tak. Wystąpił nieznany błąd".
Kolejne problemy techniczne Viaplay
"Przepraszamy za problemy z oglądaniem niektórych dzisiejszych meczów. Żeby jak najszybciej przywrócić transmisję, przełączyliśmy część meczów Premier League na stream z angielskim komentarzem" – poinformował w sobotę serwis Viaplay.
Przepraszamy za problemy z oglądaniem niektórych dzisiejszych meczów. Żeby jak najszybciej przywrócić transmisję, przełączyliśmy część meczów Premier League na stream z angielskim komentarzem.
— Viaplay Sport Polska (@viaplaysportpl) September 3, 2022
To kolejne problemy z transmisjami w Viaplay. Poprzednie miały miejsce m.in. w czasie pierwszego weekendu nowego sezonu rozgrywek Premier League.
Czytaj też: Grupa Polska Press uruchomiła dziś nowy portal pod nazwą i.PL
Przed startem sezonu ligi angielskiej firma zapewniała, że chce zagwarantować subskrybentom "najwyższej jakości produkt" i zrobi wszystko, by mogli oglądać transmisje najpopularniejszych wydarzeń sportowych "na najwyższym poziomie".
Od tego sezonu rozgrywki Premier League są dostępne w całości w Viaplay. Wcześniej przez wiele lat były transmitowane na wyłączność w Canal+.
Obecnie za miesięczny dostęp do serwisu trzeba zapłacić 34 zł, ale od marca 2023 będzie to 55 zł.
Czytaj też: Nowy "Press": Lachowski o swojej pierwszej wojnie, a także Gugała, Burzyńska, Klarenbach i ekipa Zełenskiego
(MNIE, 05.09.2022)