Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Wrona twarzą kampanii "Raka da się odwrócić"

Jednym z głównych powodów, dla których Polacy nie chcą badać się profilaktycznie pod kątem onkologicznym, jest obawa, że usłyszą niekorzystną diagnozę (screen: YouTube/Punchline Agency)

Rusza kampania "Raka da się odwrócić" przygotowana wspólnie przez Fundację Herosi, Punchline Agency i Bagatela Studio. Twarzą kampanii jest siatkarz Andrzej Wrona.

Jednym z głównych powodów, dla których Polacy nie chcą badać się profilaktycznie pod kątem onkologicznym, jest obawa, że usłyszą niekorzystną diagnozę. Tymczasem aż 80 proc. zachorowań da się wyleczyć. A im wcześniejsza diagnoza, tym większe szanse. Kampania "Raka da się odwrócić" – oprócz uświadomienia, jak ważna jest profilaktyka badań onkologicznych – zachęca też do zakupu charytatywnego kalendarza z siatkarzami reprezentacji Polski i podopiecznymi Fundacji Herosi.

Czytaj też: Reklama Pyralginy "zainspirowana" spotem Ibupromu RR sprzed kilku lat

Dochód ze sprzedaży kalendarza wspomoże dofinansować nowoczesne terapie onkologiczne. Autorem zdjęć jest Daniel Raczyński. Za koncepcję kreatywną i nadzór produkcyjny odpowiada Punchline Agency.

(AMS, 29.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.