Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" na czele tygodników opinii w pierwszym półroczu. Prawie 26 tys. egz. przewagi nad "Newsweekiem"

Średnia sprzedaż "Polityki" wyniosła 90 170 egz., a "Newsweeka" – 64 347 egz. (fot. materiały prasowe)

"Polityka" była najczęściej kupowanym tygodnikiem opinii w pierwszym półroczu 2022 roku.

Średnia sprzedaż "Polityki" (Polityka) wyniosła 90 170 egz. (dla wszystkich tytułów według nowego wskaźnika: sprzedaż wydania), z czego 65 899 egz. stanowiły wydania drukowane, a 24 270 – e-wydania. Dodatkowo tygodnik sprzedał 1143 subskrypcji cyfrowych (dane dotyczące subskrypcji cyfrowych wykazywane są jedynie dla "Polityki" i "Tygodnika Powszechnego").

Czytaj też: Żandarmeria Wojskowa wygrała proces przeciwko dziennikarzom Onetu. Będzie apelacja

"Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał średnio 64 347 egz., w tym 54 272 egz. drukowanych i 10 075 e-wydań.

Tygodnik "Sieci" (Fratria) rozchodził się średnio w 31 509 egz. (26 694 wydań drukowanych i 4814 e-wydań), a "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – w 30 779 egz. (23 842 wydań drukowanych i 6937 e-wydań).

"Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) miał średnio 23 279 sprzedanych egzemplarzy (20 793 wydań drukowanych i 2485 e-wydań). Dodatkowo "Tygodnik Powszechny" sprzedał 1043 subskrypcje cyfrowe.

Czytaj też: Miłosz Kłeczek z TVP jako jedyny dziennikarz nie dostał akredytacji na Campus Polska Przyszłości

"Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) sprzedawała się w 19 710 egz. (18 154 wydań drukowanych i 1556 e-wydań), a "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 12 744 egz.

Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 80 242 egz. (80 017 wydań drukowanych i 225 e-wydań), natomiast tygodnika z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) – 169 285 egz. 

Wskaźnik "sprzedaż wydania" stanowi zsumowane dane dla wskaźników: "sprzedaż wydania drukowanego" i "sprzedaż e-wydania". Od początku 2022 roku PBC nie posługuje się już średnią sprzedażą ogółem, dlatego danych za pierwsze półrocze 2022 roku nie można porównać z analogicznym okresem rok wcześniej.

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

Czytaj też: KRRiT na odchodnym chce zdemolować rynek radiowy

(KOZ, 29.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.