Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disco polo rządzi. Polo TV na czele kanałów muzycznych, choć traci udziały w rynku. Zyskuje 4fun.tv

Polo TV w pierwszym półroczu miał średnio 0,38 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (fot. Pixabay.com)

W lipcu 2022 roku liderem wśród stacji muzycznych niezmiennie był naziemny kanał Polo TV. Stacja straciła jednak udziały w rynku. Wzrost zanotował z kolei 4fun.tv, który awansował na trzecie miejsce zarówno w grupie ogólnej 4+, jak i komercyjnych 16-49 i 16-59.

Polo TV (Telewizja Polsat) w lipcu miał średnio 0,38 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wobec 0,56 proc. rok wcześniej). Druga była naziemna Eska TV (Telewizja Polsat), która odnotowała 0,25 proc. udziału (spadek z 0,36 proc.). Trzecie miejsce należało do 4fun.tv (4fun) – 0,15 proc. (wzrost z 0,07 proc.).

Czytaj też: W dużych miastach Tok FM już z niewiele niższą słuchalnością niż Zetka. Polskie Radio 24 przed Trójką

Dalej były:

  • Disco Polo Music (Telewizja Polsat) – 0,13 proc. (0,1 proc. rok wcześniej),
  • Stars.tv (JBD) – 0,12 proc. (spadek z 0,13 proc.),
  • 4fun Dance (4fun) – 0,08 proc. (0,04 proc. przed rokiem),
  • Kino Polska Muzyka (Grupa Kino Polska) – 0,07 proc. (0,04 proc. w lipcu 2021),
  • 4fun Kids (4fun) – 0,06 proc. (spadek z 0,09 proc.),
  • Vox Music TV (Telewizja Polsat) – 0,05 proc. (bez zmian)
  • i Junior Music (MWE Networks) – 0,04 proc. (0,03 proc. rok wcześniej).

Na dziesiątym miejscu ex aequo znalazły się: Nuta.tv (MWE Networks) – 0,03 proc. (bez zmian), Polsat Music (Telewizja Polsat) – 0,03 proc. (spadek z 0,04 proc.) i Mixtape (SandBoxMedia) – 0,03 proc. (w ub.r. kanał nie był monitorowany).

Czytaj też: Wirtualna Polska za 12,6 mln zł. nabyła 40 procent udziałów w Patronite

W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy też był Polo TV (0,47 proc., spadek z 0,82 proc.), druga Eska TV (0,45 proc. udziału, w dół z 0,63 proc.), a trzeci 4fun.tv (0,37 proc. w porównaniu z 0,16 proc. rok wcześniej).

W grupie komercyjnej 16-59 prowadził Polo TV (0,54 proc., spadek z 0,82 proc.), a następnie były: Eska TV (0,37 proc. udziału, w dół z 0,54 proc.) i 4fun.tv (0,26 proc., wzrost z 0,11 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: O. Ludwik Wiśniewski w liście do Jarosława Kaczyńskiego: TVP zatruwa duszę narodu

(MNIE, 19.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.