Zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works w kampanii udzielają wskazówek, jak wygrać
Zwycięzcy poprzedniej edycji w serii spotów promujących konkurs udzielają wskazówek tegorocznym uczestnikom (screen: YouTube/Google Ads Polska)
Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTubie. Bezpłatne zgłoszenia trwają do 31 sierpnia. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie, w serii spotów opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji.
W zeszłym roku nagrody zdobyły m.in. kampanie: "Fanatyk. Historia prawdziwa" Grupy OLX, "Stop kobietobójstwu" Centrum Praw Kobiet oraz "Random. Wieloplatformowa historia miłosna" marki Storytel.
Czytaj też: Gdańsk prowadzi casting na tiktokerów, którzy staną się ambasadorami miasta
Zwycięzcy poprzedniej edycji w serii spotów promujących konkurs udzielają wskazówek tegorocznym uczestnikom. W kampanii wzięły udział osoby odpowiedzialne za nagrodzone projekty: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. Zwycięscy marketerzy zdecydowali się w krótkich filmach przedstawić kreatywną interpretację ikonicznych spotów reklamowych.
Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii drugi rok z rzędu odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt. W tym roku po raz pierwszy zajmie się także organizacją gali wręczenia nagród, która odbędzie się w listopadzie. Za realizację kampanii odpowiadają także agencje: Monday Group (działania PR i zakup mediów) oraz Freundschaft (project management).
Czytaj też: Alfa Romeo partnerem kanału Roberta Makłowicza
Celem YouTube Works, organizowanego przez Google w partnerstwie z Kantarem, jest wyróżnienie najbardziej kreatywnych, a jednocześnie efektywnych polskich kampanii na YouTubie, które były wyświetlane od lipca 2021 do czerwca 2022 roku. Tegoroczni uczestnicy będą konkurować o statuetki w siedmiu kategoriach: Multiscreen Excellence, Compelling Storytelling, Art & Culture, Ingenious Insight, Action Driver, The Underdog, Force for Good. Ponadto wyróżniająca się i przełomowa kampania otrzyma Grand Prix. Konkursowe kampanie będzie oceniać jury złożone z 27 ekspertek i ekspertów. Kampanie można zgłaszać do 31 sierpnia 2022 roku. Udział w konkursie jest bezpłatny.
Czytaj też: Mery Spolsky i Kuba Karaś w najnowszej kampanii Durexa
(AMS, 12.08.2022)