Mery Spolsky i Kuba Karaś w najnowszej kampanii Durexa
Celem działań reklamowych jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych (screen: YouTube/KayaxTV)
Polscy muzycy Mery Spolsky i Kuba Karaś pojawili się w najnowszej kampanii marki Durex należącej do firmy Reckitt.
W kampanii wykorzystany został utwór "Bez wymówek" stworzony przez duet artystów. Celem działań reklamowych jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych.
Czytaj też: Alfa Romeo partnerem kanału Roberta Makłowicza
Kampania potrwa do 31 sierpnia. Za działania PR z zakresu media relations oraz branded content odpowiada Big Picture. Koordynacją współpracy z influencerami zajmuje się Tears of Joy. Projekt prowadzony jest w digitalu, a o strategię mediową i zakup powierzchni zadbał dom mediowy OMD. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej jest agencja DDB.
(KAP, 11.08.2022)