Eksperci i dziennikarze po piątkowej debacie  |  Prezes Eurozetu o kampaniach reklamowych  |  Agora wypłaci dywidendę  |  Kaufland wybiera agencję  |  Grupa Kino Polska w pierwszym kwartale  |  Lider oglądalności treści wideo w Polsce  |  Liga Mistrzyń UEFA w popularnym serwisie streamingowym  |  Widownia programu "Nasz nowy dom" w Polsacie  |  Radio Elka z Leszna  |  Oglądalność serialu "Przyjaciółki"  |  RMF FM z wyjazdowym projektem  |  Kruk SA prowadzi przetarg  |  Agencja On Board Think Kong  |  PKP PLK poszukuje  |  Agora o rynku reklamowym w Polsce  |  Webup! poprowadzi social media  |  RedBird Capital wyłoży 500 mln funtów na kupno The Telegraph  |  ProSiebenSat.1 odrzuca ofertę wykupu udziałów przez rodzinę Berlusconich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci i dziennikarze po piątkowej debacie  |  Prezes Eurozetu o kampaniach reklamowych  |  Agora wypłaci dywidendę  |  Kaufland wybiera agencję  |  Grupa Kino Polska w pierwszym kwartale  |  Lider oglądalności treści wideo w Polsce  |  Liga Mistrzyń UEFA w popularnym serwisie streamingowym  |  Widownia programu "Nasz nowy dom" w Polsacie  |  Radio Elka z Leszna  |  Oglądalność serialu "Przyjaciółki"  |  RMF FM z wyjazdowym projektem  |  Kruk SA prowadzi przetarg  |  Agencja On Board Think Kong  |  PKP PLK poszukuje  |  Agora o rynku reklamowym w Polsce  |  Webup! poprowadzi social media  |  RedBird Capital wyłoży 500 mln funtów na kupno The Telegraph  |  ProSiebenSat.1 odrzuca ofertę wykupu udziałów przez rodzinę Berlusconich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci i dziennikarze po piątkowej debacie  |  Prezes Eurozetu o kampaniach reklamowych  |  Agora wypłaci dywidendę  |  Kaufland wybiera agencję  |  Grupa Kino Polska w pierwszym kwartale  |  Lider oglądalności treści wideo w Polsce  |  Liga Mistrzyń UEFA w popularnym serwisie streamingowym  |  Widownia programu "Nasz nowy dom" w Polsacie  |  Radio Elka z Leszna  |  Oglądalność serialu "Przyjaciółki"  |  RMF FM z wyjazdowym projektem  |  Kruk SA prowadzi przetarg  |  Agencja On Board Think Kong  |  PKP PLK poszukuje  |  Agora o rynku reklamowym w Polsce  |  Webup! poprowadzi social media  |  RedBird Capital wyłoży 500 mln funtów na kupno The Telegraph  |  ProSiebenSat.1 odrzuca ofertę wykupu udziałów przez rodzinę Berlusconich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mery Spolsky i Kuba Karaś w najnowszej kampanii Durexa

Celem działań reklamowych jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych (screen: YouTube/KayaxTV)

Polscy muzycy Mery Spolsky i Kuba Karaś pojawili się w najnowszej kampanii marki Durex należącej do firmy Reckitt.

W kampanii wykorzystany został utwór "Bez wymówek" stworzony przez duet artystów. Celem działań reklamowych jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych.

Czytaj też: Alfa Romeo partnerem kanału Roberta Makłowicza

Kampania potrwa do 31 sierpnia. Za działania PR z zakresu media relations oraz branded content odpowiada Big Picture. Koordynacją współpracy z influencerami zajmuje się Tears of Joy. Projekt prowadzony jest w digitalu, a o strategię mediową i zakup powierzchni zadbał dom mediowy OMD. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej jest agencja DDB.

(KAP, 11.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.