Gdańsk prowadzi casting na tiktokerów, którzy staną się ambasadorami miasta
Projekt ma na celu rozwój gdańskiego profilu oraz zaangażowanie lokalnych tiktokerów w promowanie miasta (fot. materiały prasowe)
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta w serwisie TikTok.
Projekt ma na celu rozwój gdańskiego profilu oraz zaangażowanie lokalnych twórców w promowanie miasta. Do współpracy zaproszono gdańskiego tiktokera Piotra Bylinę, znanego pod pseudonimem Edzio. Raper, posiadający 1,6 mln obserwatorów na TikToku, ma być mentorem uczestników castingu, a zwycięzcy mają budować swoje materiały pod jego opieką.
Czytaj też: Alfa Romeo partnerem kanału Roberta Makłowicza
Casting podzielony został na trzy etapy. Pierwszy potrwa do 26 sierpnia. Polega na zbieraniu zgłoszeń w formie filmów. Następnie wybrane osoby poproszone zostaną o zrealizowanie zadania castingowego polegającego na nagraniu filmiku w przestrzeni miasta.
Po zakończeniu zbierania materiałów i obradach komisji wybranych zostanie maksymalnie trzech laureatów. Publiczne ogłoszenie wyników nastąpi między 19 a 25 września. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Czytaj też: PR-owcy: Jarosław Kaczyński musi zmienić narrację, jeżeli nie chce stracić wyborców
(AMS, 11.08.2022)