Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gdańsk prowadzi casting na tiktokerów, którzy staną się ambasadorami miasta

Projekt ma na celu rozwój gdańskiego profilu oraz zaangażowanie lokalnych tiktokerów w promowanie miasta (fot. materiały prasowe)

Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta w serwisie TikTok.

Projekt ma na celu rozwój gdańskiego profilu oraz zaangażowanie lokalnych twórców w promowanie miasta. Do współpracy zaproszono gdańskiego tiktokera Piotra Bylinę, znanego pod pseudonimem Edzio. Raper, posiadający 1,6 mln obserwatorów na TikToku, ma być mentorem uczestników castingu, a zwycięzcy mają budować swoje materiały pod jego opieką.

Czytaj też: Alfa Romeo partnerem kanału Roberta Makłowicza

Casting podzielony został na trzy etapy. Pierwszy potrwa do 26 sierpnia. Polega na zbieraniu zgłoszeń w formie filmów. Następnie wybrane osoby poproszone zostaną o zrealizowanie zadania castingowego polegającego na nagraniu filmiku w przestrzeni miasta.

Po zakończeniu zbierania materiałów i obradach komisji wybranych zostanie maksymalnie trzech laureatów. Publiczne ogłoszenie wyników nastąpi między 19 a 25 września. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.

Czytaj też: PR-owcy: Jarosław Kaczyński musi zmienić narrację, jeżeli nie chce stracić wyborców

(AMS, 11.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.