Jerzy Sobieniak rzuca mięsem w kampanii Delikatesów Centrum od MullenLowe Warsaw
Kampania jest prowadzona w internecie, w tym w social mediach marki (screen: YouTube/Delikatesy Centrum)
Szef kuchni Jerzy Sobieniak pojawił się w kampanii Delikatesów Centrum, w których namawia klientów sieci do grillowania i zakupu wysokiej jakości mięs oferowanych przez sklepy.
Na potrzeby kampanii powstała seria pięciu filmów "Sobieniak rzuca mięsem" – każdy poświęcony konkretnemu gatunkowi: karkówce, łopatce, podudziom kurczaka, kiełbasie śląskiej i kaszance. W spotach Sobieniak dzieli się ekspercką wiedzą i podpowiada, jaki gatunek mięsa wybrać z oferty Delikatesów Centrum. Kampania jest prowadzona w internecie, w tym w social mediach marki.
Czytaj też: Ministerstwo Zdrowia poszukuje agencji do kampanii przeciwko wyrobom tytoniowym
MullenLowe Warsaw odpowiada za całościowy koncept kreatywny i strategiczny kampanii. Agencja pracuje dla ogólnopolskiej sieci Delikatesów Centrum od 2017 roku.
(KAP, 29.07.2022)