Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jerzy Sobieniak rzuca mięsem w kampanii Delikatesów Centrum od MullenLowe Warsaw

Kampania jest prowadzona w internecie, w tym w social mediach marki (screen: YouTube/Delikatesy Centrum)

Szef kuchni Jerzy Sobieniak pojawił się w kampanii Delikatesów Centrum, w których namawia klientów sieci do grillowania i zakupu wysokiej jakości mięs oferowanych przez sklepy.

Na potrzeby kampanii powstała seria pięciu filmów "Sobieniak rzuca mięsem" – każdy poświęcony konkretnemu gatunkowi: karkówce, łopatce, podudziom kurczaka, kiełbasie śląskiej i kaszance. W spotach Sobieniak dzieli się ekspercką wiedzą i podpowiada, jaki gatunek mięsa wybrać z oferty Delikatesów Centrum. Kampania jest prowadzona w internecie, w tym w social mediach marki.

Czytaj też: Ministerstwo Zdrowia poszukuje agencji do kampanii przeciwko wyrobom tytoniowym

MullenLowe Warsaw odpowiada za całościowy koncept kreatywny i strategiczny kampanii. Agencja pracuje dla ogólnopolskiej sieci Delikatesów Centrum od 2017 roku.

(KAP, 29.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.