Agencja MullenLowe Warsaw powołuje zespół software & AI development

Nowym zespołem kieruje Sławomir Słupski, który awansował na stanowisko senior digital manager (fot. materiały prasowe)
Agencja MullenLowe Warsaw powołała nowy zespół zajmujący się rozwojem projektów software & AI development, machine learning i content management.
Nowym zespołem kieruje Sławomir Słupski, który awansował na stanowisko senior digital manager, biorąc odpowiedzialność za koordynację kluczowych projektów digitalowych. Działem digital w MLW kieruje Przemysław Półtorak, digital director.
Czytaj też: Trzy awanse w agencji El Padre. Aleksandra Frączek, Patrycja Józwik, Michał Lisiewicz
Ponadto Monika Niamtrakoon awansowała ze stanowiska junior project manager na project manager i producentkę. Z kolei Kacper Kołat objął stanowisko content manager, awansując z junior content manager. Do zespołu dołączył Artur Żebrowski, obejmując rolę project manager. Do MLW przeszedł z agencji Kamikaze.
"Powołanie dedykowanego zespołu jest odpowiedzią na zmieniające się wymagania rynkowe oraz potrzebę dalszego rozwoju narzędzi własnych agencji. Nowa struktura oraz awanse wewnętrzne umożliwią nam dostarczanie bardziej skutecznych rozwiązań dla marek" – podkreśla Półtorak, cytowany w komunikacie.
W portfolio MullenLowe Warsaw są międzynarodowe marki, wśród których znajdują się m.in.: Kinder Polska, L’Oréal Paris, MIXA, Garnier i Maybelline New York – agencja zarządza ich zasobami webowymi i dostarcza rozwiązania digitalowe.
Czytaj też: Outdoor 2025. Stabilny wzrost, dalsza cyfryzacja i rosnąca efektywność reklamy zewnętrznej
(AMS, 24.03.2025)
