Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 24, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy awanse w agencji El Padre. Aleksandra Frączek, Patrycja Józwik, Michał Lisiewicz

Michał Lisiewicz, Aleksandra Frączek i Patrycja Józwik awansowali w El Padre (fot. materiały prasowe)

W El Padre Aleksandra Frączek awansowała na stanowisko senior event manager, a Patrycja Józwik i Michał Lisiewicz objęli stanowiska event manager.

Frączek awansował po dwóch latach pracy na stanowisku event manager. W swojej karierze realizowała projekty na Expo 2020 w Dubaju, festiwale: Open'er i Kraków Live Festival oraz pokazy mody w Polsce i Mediolanie. Organizowała też wydarzenia dla takich firm, jak McDonald's Polska, Radio Zet czy ING Hubs Poland.

Czytaj też: Agencja MullenLowe Warsaw powołuje zespół software & AI development

Patrycja Józwik, po półtora roku pracy w firmie, awansowała ze stanowiska junior event manager. Zajmuje się się kluczowymi klientami, takimi jak Rossmann Polska, Orlen i Tymbark.

Michał Lisiewicz awansował również po półtora roku pracy. Zajmuje się takimi klientami, jak McDonald's Polska, Orlen czy Rossmann Polska.

Czytaj też: Outdoor 2025. Stabilny wzrost, dalsza cyfryzacja i rosnąca efektywność reklamy zewnętrznej

(AMS, 24.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.