Grupa Maspex w kampanii marki wody Alcalia podkreśla jej odchudzające właściwości
Na potrzeby kampanii BeDigital zrealizowała spot reklamowy w kilku formatach (screen: YouTube/ALCALIA)
Prowadzone wielokanałowo działania reklamowe marki wody Alcalia (Grupa Maspex) mają nie tylko charakter promocyjny, ale przede wszystkim edukacyjny.
Kampania realizowana przez BeDigital bazuje na badaniach dr. Jakuba Chyckiego oraz Instytutu Nauk o Sporcie AWF w Katowicach (potwierdzających, że Alcalia pH 9,36 nie tylko lepiej nawadnia, ale również przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej podczas wysiłku).
Czytaj też: Michał Arament dyrektorem marketingu McDonald's Polska
Na potrzeby kampanii BeDigital zrealizowała spot reklamowy w kilku formatach, a także bumpery, które są emitowane w serwisie YouTube, kanałach VoD oraz w social mediach.
Alcalia pH 9,36 to woda mineralna wydobywana z głębokości 1200 m pod ziemią. Jest naturalnie alkaliczna, dzięki czemu ma właściwości korzystne dla funkcjonowania ludzkiego organizmu.
Czytaj też: Kampania lodów Monte Zott wykorzystuje sztuczną inteligencję na ekranach Jet Line
(AMS, 19.07.2022)