Michał Arament dyrektorem marketingu McDonald's Polska

Michał Arament pracował wcześniej m.in. Unileverze i PepsiCo (fot. materiały prasowe)
Michał Arament, związany z McDonald's Polska od dwóch lat, awansował na stanowisko dyrektora marketingu marki, zastępując Tomasz Dębowskiego, który został wiceprezesem i szefem marketingu sieci restauracji w Niemczech.
Arament dotychczas pracował na stanowisku senior marketing managera i zajmował się rozwojem strategicznym platform komunikacyjnych i produktowych Maestro i Supreme chicken, a także za kategorię produktów Family. Jako head of marketing jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy oraz rozwój wizerunku McDonald’s. Przed dołączeniem do McDonald’s, pracował w Unileverze (zajmował się m.in. Knorrem, Algidą i Liptonem) oraz PepsiCo (zarządzał kategorią napojów gazowanych).
Czytaj też: LifeTube nawiązuje współpracę z ukraińskimi youtuberami
Tomasz Dębowski, zanim awansował w europejskich strukturach firmy, był szefem marketingu McDonald's Polska przez pięć lat.
(KAP, 15.07.2022)
