Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Arament dyrektorem marketingu McDonald's Polska

Michał Arament pracował wcześniej m.in. Unileverze i PepsiCo (fot. materiały prasowe)

Michał Arament, związany z McDonald's Polska od dwóch lat, awansował na stanowisko dyrektora marketingu marki, zastępując Tomasz Dębowskiego, który został wiceprezesem i szefem marketingu sieci restauracji w Niemczech.

Arament dotychczas pracował na stanowisku senior marketing managera i zajmował się rozwojem strategicznym platform komunikacyjnych i produktowych Maestro i Supreme chicken, a także za kategorię produktów Family. Jako head of marketing jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy oraz rozwój wizerunku McDonald’s. Przed dołączeniem do McDonald’s, pracował w Unileverze (zajmował się m.in. Knorrem, Algidą i Liptonem) oraz PepsiCo (zarządzał kategorią napojów gazowanych).

Czytaj też: LifeTube nawiązuje współpracę z ukraińskimi youtuberami

Tomasz Dębowski, zanim awansował w europejskich strukturach firmy, był szefem marketingu McDonald's Polska przez pięć lat.

(KAP, 15.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.