Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LifeTube nawiązuje współpracę z ukraińskimi youtuberami

Do sieci LifeTube dołączyło kilkanaście ukraińskich kanałów (fot. materiały prasowe)

Sieć LifeTube nawiązała współpracę z portalem Manifest, który zrzesza ukraińskich influencerów.

Jak podają przedstawiciele Manifestu, wielu jego twórców przed rozpoczęciem wojny w Ukrainie należało do rosyjskich sieci partnerskich i tworzyło treści głównie dla rosyjskojęzycznej widowni.

Czytaj też: Bierz tyle urlopu, ile chcesz. Warszawska Agencja Spicy Mobile wprowadziła nielimitowany płatny urlop

– To naturalny, kolejny etap wsparcia, jakie staramy się kierować w stronę ukraińskich twórców – informuje Paweł Stano, prezes grupy LTTM, do której należy LifeTube.

W ramach współpracy z LifeTube ukraińscy twórcy otrzymują wsparcie techniczne, pomoc w rozwoju kanału, budowaniu społeczności i zarabianiu na treściach. Sieć zapewnia im także sprzęt i przestrzeń niezbędną do tworzenia, ale nie pobiera za to prowizji od ukraińskich twórców. 

Po rozpoczęciu wojny ukraiński YouTube zaczął odchodzić od rosyjskojęzycznych treści. Wielu autorów przeszło na język ukraiński, zamknęło dostęp do swoich treści dla odbiorców z Rosji lub zrezygnowało z tworzenia treści na starych kanałach i założyło nowe.

Czytaj też: Asystent Tomasza Lisa nie pracuje już w Ringier Axel Springer Polska

Marcin Pyć, head of network management w LifeTube, wyjaśnia, że ukraińska społeczność youtuberów aktywnie promuje swoją kulturę w internecie. "Blogerzy zakładają własne fundusze i organizują zbiórki na pomoc dla ukraińskiej armii i uchodźców" – stwierdza. Współpraca z polską firmą ma pomóc im w odbudowie zasięgów, które utracili w wyniku działań wojennych.

(KAP, 14.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.