Bierz tyle urlopu, ile chcesz. Warszawska Agencja Spicy Mobile wprowadziła nielimitowany płatny urlop
Artur Zawadzki, partner zarządzający Spicy Mobile, podkreśla, że częstsze urlopy mają zapewnić zdrowy balans między pracą, a życiem osobistym (fot. materiał prasowe)
Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile prowadzi testy dotyczące nielimitowany płatnego urlopu do wszystkich pracowników firmy.
Testy prowadzone są od początku tego roku. Jak wyjaśnia Artur Zawadzki, partner zarządzający Spicy Mobile, firma skupia się "na rezultatach pracy, a nie na tym, ile godzin ona trwała". W efekcie pracownicy mogą wnioskować o nieograniczoną ilość czasu wolnego.
Przedstawiciele firmy informują, że pracownicy chętnie korzystają z programu. W dziale sprzedaży liczba dni wolnych od pracy wzrosła o 92 proc. w pierwszym półroczu 2022 roku w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Jeden z pracowników przebywał na urlopie 36 dni. Firma planuje prowadzić testy do końca 2022 r. Po tym czasie agencja dokona jego ewaluacji w oparciu o wyniki finansowe oraz wewnętrzny audyt.
Poza nielimitowanym urlopem firma wprowadziła hybrydowy model pracy, w której pracownicy sami decydują, kiedy chcą pracować z biura, a kiedy z domu.
Tomasz Kąkol, dyrektor sprzedaży w Spicy Mobile, podkreśla, że jakość pracy nie spadła, mimo częściej branych urlopów. - Pracownicy tak się organizują, aby z jednej strony zrealizować powierzone im zadania, a z drugiej mieć więcej czasu na życie osobiste - zauważa.
(KAP, 13.07.2022)