Nowa kampania Allianz startuje tuż po połączeniu z Avivą

Kampania jest prowadzona m.in. w serwisach VoD, YouTubie, mediach społecznościowych (screen: YouTube/Allianz Polska)
2 lipca, nazajutrz po połączeniu z Avivą, Allianz Polska ruszył z kampanią marki w internecie.
Kampania pokazuje, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Radość z pływania czujemy w pełni dopiero wtedy, gdy nauczymy się dobrze radzić sobie w wodzie. Nie wystarczy jedynie utrzymać się na powierzchni. Podobnie jest w życiu – odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie. Kampania pokazuje zwykłych ludzi oraz sportowców, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim.
Czytaj też: Ceny reklam przy meczach Polaków na mundialu w TVP przekraczają 600 tys. zł
Globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach, powstała we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam. Lokalną adaptację w Polsce wspierają Spark Foundry i Ztudio & Burza.
Kampania jest prowadzona m.in. w serwisach VoD, YouTubie, mediach społecznościowych. Potrwa do końca lipca.
(AMS, 04.07.2022)
