Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Salon 24 rok po przejęciu przez Jastrzębowskiego szykuje się do kolejnej zmiany layoutu

Salon 24 przygotowuje się do zmiany szaty graficznej (fot.The Climate Reality Project/Unsplashl)

Salon 24 przez rok od przejęcia przez Sławomira Jastrzębowskiego zwiększył liczbę unikalnych użytkowników trzykrotnie. - Dziś mamy ich 700-800 tys. przy miesięcznej liczbie odsłon 6-7 mln – podaje redaktor naczelny serwisu Piotr Paciorek.

Salon 24 przygotowuje się do kolejnej zmiany szaty graficznej. - To będą najnowsze trendy UX-owe z zastosowaniem formatów dedykowanych dla klientów komercyjnych. W serwisie będzie miejsce zarówno na multimedialne reportaże, jak i stronę z treściami premium. Nie zapomnimy o blogerach – zapowiada Paciorek.

Przez rok redakcja serwisu zwiększyła się o osiem osób i liczy obecnie 12. Wkrótce dołączy do niej dziennikarz zajmujący się rynkiem zdrowia, gospodarką i motoryzacją.

Salon 24 prezentuje trzy formaty wideo: „Jastrzębowski wyciska”, „Lewy z bicepsem” (rozmowy Sławomira Jastrzębowskiego z Rafałem Wosiem) i „Woś w szerszym planie”.

- Najlepsze statystyki do tej pory miała rozmowa Sławomira Jastrzębowskiego z Barbarą Kurdej-Szatan, blisko 300 tysięcy wyświetleń – informuje Paciorek. Większy ruch w serwisie przekłada się na wpływy z reklam. - Nasze zarobki z reklam programatycznych wzrosły o kilkaset procent – zapewnia redaktor naczelny serwisu.

Salon 24 po zmianach działa od połowy maja 2021 roku. Wprowadził je wtedy nowy właściciel serwisu Sławomir Jastrzębowski, który wcześniej odszedł z agencji R4S. To były naczelny „Super Expressu”.

Salon24.pl powstał w 2006 roku. Najpierw była to platforma blogowa popularna wśród konserwatywnych autorów, a później także serwis informacyjny.

(MZD, 27.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.