Salon 24 rok po przejęciu przez Jastrzębowskiego szykuje się do kolejnej zmiany layoutu
Salon 24 przygotowuje się do zmiany szaty graficznej (fot.The Climate Reality Project/Unsplashl)
Salon 24 przez rok od przejęcia przez Sławomira Jastrzębowskiego zwiększył liczbę unikalnych użytkowników trzykrotnie. - Dziś mamy ich 700-800 tys. przy miesięcznej liczbie odsłon 6-7 mln – podaje redaktor naczelny serwisu Piotr Paciorek.
Salon 24 przygotowuje się do kolejnej zmiany szaty graficznej. - To będą najnowsze trendy UX-owe z zastosowaniem formatów dedykowanych dla klientów komercyjnych. W serwisie będzie miejsce zarówno na multimedialne reportaże, jak i stronę z treściami premium. Nie zapomnimy o blogerach – zapowiada Paciorek.
Przez rok redakcja serwisu zwiększyła się o osiem osób i liczy obecnie 12. Wkrótce dołączy do niej dziennikarz zajmujący się rynkiem zdrowia, gospodarką i motoryzacją.
Salon 24 prezentuje trzy formaty wideo: „Jastrzębowski wyciska”, „Lewy z bicepsem” (rozmowy Sławomira Jastrzębowskiego z Rafałem Wosiem) i „Woś w szerszym planie”.
- Najlepsze statystyki do tej pory miała rozmowa Sławomira Jastrzębowskiego z Barbarą Kurdej-Szatan, blisko 300 tysięcy wyświetleń – informuje Paciorek. Większy ruch w serwisie przekłada się na wpływy z reklam. - Nasze zarobki z reklam programatycznych wzrosły o kilkaset procent – zapewnia redaktor naczelny serwisu.
Salon 24 po zmianach działa od połowy maja 2021 roku. Wprowadził je wtedy nowy właściciel serwisu Sławomir Jastrzębowski, który wcześniej odszedł z agencji R4S. To były naczelny „Super Expressu”.
Salon24.pl powstał w 2006 roku. Najpierw była to platforma blogowa popularna wśród konserwatywnych autorów, a później także serwis informacyjny.
(MZD, 27.05.2022)