Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter będzie oznaczać wpisy dezinformujące na temat wojny w Ukrainie

Nowe zasady Twitter opracował jeszcze przed atakiem Rosji na Ukrainę (fot. Unsplash.com/Souvik Banerjee)

Twitter zacznie umieszczać ostrzeżenia przed niektórymi wprowadzającymi w błąd treściami dotyczącymi wojny w Ukrainie. Ograniczy też rozpowszechnianie twierdzeń podważanych przez grupy humanitarne lub inne wiarygodne źródła.

Intensywność walki z dezinformacją wokół rosyjskiej inwazji na Ukrainę, którą Moskwa nazywa specjalną operacją wojskową, jest częścią nowej polityki określającej, w jaki sposób Twitter będzie podchodził do dezinformacji podczas kryzysów.

Czytaj też: McDonald's po 32 latach wycofuje się z Rosji. Sprzeda wszystkie lokale

Zgodnie z nowymi zasadami serwis będzie ostrzegać użytkownika, że tweet naruszył zasady Twittera, ale pozostanie widoczny. Będzie można go przeczytać i komentować, jednak platforma przestanie takie tweety polecać, wyłączona zostanie możliwość ich retweetowania.

Twitter zacznie od popularnych kont

Firma nada priorytet dodawaniu etykiet do wprowadzających w błąd tweetów z popularnych kont, takich jak zweryfikowani użytkownicy lub oficjalne profile rządowe. Będzie również traktować priorytetowo treści, które mogą wyrządzić krzywdę. Nowe zasady na początku mają być skoncentrowane na międzynarodowych konfliktach zbrojnych, ale będą również stosowane dla takich wydarzeń jak strzelaniny lub klęski żywiołowe.

Czytaj też: Aleksandr Lebiediew na liście Rosjan objętych sankcjami przez Kanadę

"Chociaż harmonogram prac ustaliliśmy przed wybuchem wojny na Ukrainie, potrzeba wprowadzenia tej polityki stała się jeszcze bardziej paląca w miarę rozwoju konfliktu" - powiedział Yoel Roth, szef ds. bezpieczeństwa i integralności Twittera.

(MAC, 23.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.