Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl i Ukrayina.pl zebrały ponad 100 tys. zł z licytacji ukraińskich znaczków

Najwięcej na aukcji zebrał znaczek z podpisem Witalija Kliczki (fot. materiały prasowe)

W licytacji znaczków wydanych przez Pocztę Ukraińską redakcje Ukrayina.pl i Gazeta.pl zebrały ponad 100 tys. zł. Pieniądze zostaną wydane na karetki i sprzęt medyczny dla Ukrainy.

9 maja br. Fundacja PCPM uruchomiła na platformie Allegro Charytatywni zbiórkę, a Gazeta.pl i  Ukrayina.pl stworzyły trzy aukcje, w których można było licytować znaczki wydane przez Pocztę Ukraińską.

Czytaj też: Karolina Baca-Pogorzelska i Paweł Pieniążek wracają z Donbasu do Polski

Znaczek z podpisem byłego pięściarza Witalija Kliczki został wylicytowany za 41 tys. zł, zaś inny z podpisem ministra spraw zagranicznych Ukrainy Dmytro Kułeby za 27 600 zł. Z kolei znaczek z podpisem żołnierza Romana Hrybowa, autora słów "russkij wojennyj korabl, idi nachuj", które uwieczniono na znaczkach, został wylicytowany za 30 590 zł.

Do akcji włączyła się też Ambasada Ukrainy w Polsce, która na aukcję dała znaczek pocztowy podpisany przez premiera Ukrainy. Sprzedano go za 21,6 tys. zł. 

Zebrane pieniądze zostaną przekazane na karetki i sprzęt medyczny dla Ukrainy.

Czytaj też: Grupa RMF chce dalej nadawać RMF Ukraina

(BAE, 19.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.