Unilever poszerza portfolio lodów dla dzieci. Podkreśla, że są produkowane odpowiedzialnie
Debiutowi nowości w portfolio lodów dziecięcych towarzyszy kampania podkreślająca, że powstają one zgodnie ze standardami żywienia WHO (fot. materiały prasowe)
We współpracy z marką Disney powstała seria lodów Unilever Algida inspirowanych postaciami z filmów.
Lody dziecięce są najszybciej rosnącym segmentem lodów wśród marek Unilever. W 2021 roku segment ten wzrósł aż o 90 proc. pod względem wartości i o 70 proc. pod względem wolumenu sprzedaży, dlatego firma rozwija tę kategorię produktów. W 2022 roku pod marką Algida wprowadzono nowości do portfolio z kultowymi postaciami Disneya: bohaterem "Toy Story" Buzzem Astralem, Spider-Manem i Frozenem.
Czytaj też: Reklamę Shopee w telewizji obejrzało 85 proc. widzów w wieku 16-59 lat
Debiutowi nowości w portfolio towarzyszy kampania podkreślająca, że wszystkie lody z portfolio lodów dziecięcych powstają zgodnie ze standardami żywienia przygotowanymi na podstawie wytycznych WHO. Kampania "Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach" będzie wspierana komunikacją mediową i współpracą influencerską. Ambasadorką kampanii została Daria Ładocha, dziennikarka kulinarna.
Za kreację, koncept kreatywny i działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Advalue, za media relations i współpracę z influencerami - agencja Made in PR, a za planowanie i zakup mediów - Mindshare.
Czytaj też: McDonald's po 32 latach wycofuje się z Rosji. Sprzeda wszystkie lokale
(AMS, 17.05.2022)