Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Film "Wonderboys" zrealizowany w Polsce w ramach globalnej kampanii Prime Time

Xiaomi Studios pomaga twórcom m.in. zdobyć sprzęt, ewentualną dodatkową ekipę produkcyjną i oświetlenie (screen: YouTube/Xiaomi Polska)

Film "Wonderboys" w reżyserii Maca Adamczaka z udziałem Krystiana Wieczorka zrealizowany został w Polsce w ramach projektu Xiaomi Studios.

Film Xiaomi Studios powstał w ramach globalnej kampanii Prime Time. Zamiast kamery wykorzystano przy jego realizacji smartfony z serii Xiaomi 12.  Miniserial tworzy sześć krajów z całego świata: Chiny, Tajlandia, Niemcy, Włochy, Hiszpania oraz Polska.

Xiaomi Studios jak studio filmowe

Akcja miniserialu krąży wokół butelki z listem, którą każdy z bohaterów wysyła do siebie z przeszłości. W butelce znajduje się symbol, podpowiedź, czasem zdanie, a czasem jeden wyraz, który może wpłynąć na ich życie. Każdy odcinek Prime Time opowiada inną historię. Pierwszy, który nakręciło Xiaomi Studios, tłumaczy zasady tej "gry". Za reżyserię odpowiada  Mac Adamczak, reżyser reklam i teledysków. Podczas kręcenia twórcy byli wspierani przez agencję OpenGate i studio PRL. W produkcji wziął udział aktor Krystian Wieczorek.

Czytaj też: McDonald's po 32 latach wycofuje się z Rosji. Sprzeda wszystkie lokale

Xiaomi Studios działa jak studio filmowe – pomaga twórcom Xiaomi Creators zdobyć sprzęt (np. właśnie smartfony), ewentualną dodatkową ekipę produkcyjną, oświetlenie. Specjaliści wyszukują lokalizacje zdjęć. Projekt filmowy może zostać również wsparty finansowo. Po stronie twórcy leży natomiast przygotowanie scenariusza, następnie nagranie filmu i jego montaż.

Film można będzie obejrzeć w kanałach społecznościowych marki Xiaomi, a jego zapowiedzi i 30-sekundowe teasery będą wyemitowane w kinach sieci Cinema City i Helios.

Czytaj też: Reklamę Shopee w telewizji obejrzało 85 proc. widzów w wieku 16-59 lat

(AMS, 17.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.