Browar Tenczynek otwiera 20 sklepów. Value Media odpowiada za zakup mediów

Do 2023 roku firma chce otworzyć 100 sklepów ze swoim piwem (fot. materiały prasowe)
Należący do Manufaktury Piwa Wódki i Wina Browar Tenczynek poinformował, że do końca lipca otworzy 20 punktów sprzedażowych, w tym cztery w Warszawie, o nazwie Tenczynek Świeże.
Firma ma w planach otwarcie 100 sklepów na terenie całej Polski do 2023 roku. W rozmowie z "Presserwisem" Justyna Komorek, specjalistka ds. PR i komunikacji marki, informuje, że działania promocyjne nowych punktów obejmują mikrotargetowane kampanie lokalizacyjne, zasięgowe kampanie programmatic oraz ambientowe kampanie outdooru. – W związku z dynamicznym rozwojem sieci opiekę nad kampaniami reklamowymi za chwilę przejmie od nas dom mediowy Value Media – mówi.
Czytaj też: Swarovski z kampanią na Dzień Matki
Prowadzona jest też komunikacja w social mediach na profilach Tenczynek Świeże oraz Janusza Palikot, który jest prezesem MPWiW.
(KAP, 16.05.2022)
